تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 1703

یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را ۷۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌دهد

یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را ۷۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت منابع آبی تهران نارنجی است افزود: امسال هوا بسیار گرم است و در شهر تهران ۲ تا ۳ درجه در مقایسه با سال گذشته در تهران افزایش دما اتفاق افتاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت منابع آبی تهران نارنجی است افزود: امسال هوا بسیار گرم است و در شهر تهران ۲ تا ۳ درجه در مقایسه با سال گذشته در تهران افزایش دما اتفاق افتاده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۳۵ میلیون مترمکعب آب شرب در شهر تهران مصرف شده است که این رقم نشان می‌دهد بطور متوسط مصرف آب شرب در تهران، هیچ روزی کمتر از ۳ میلیون مترمکعب نبوده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون مصرف آب شرب در تهران معادل ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب است ادامه داد: صنعت آب روزهای سختی را سپری می‌کند و البته ما با همه ظرفیت درحال فعالیت و تزریق آب به شبکه هستیم، اما تا امروز در شهر تهران حتی یک ساعت نیز قطعی آب نداشتیم.

بختیاری گفت: هم اکنون مخازن سدهای تهران ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره کرد، این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۸۰ میلیون مترمکعب آب در مخازن ۵ گانه تهران ذخیره آب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.