تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 30185

یوسف الطبا: همه اتفاقات خوب و بد را به فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام می‌کنم

یوسف الطبا: همه اتفاقات خوب و بد را به فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام می‌کنم

به گزارش ایسنا، یوسف الطبا نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک در پایان مجمع فدراسیون ژیمناستیک ایران گفت: از همه شما به خاطر برگزاری مجمع تشکر می‌کنم. در ابتدای مجمع اتفاقاتی افتاد و صحبت‌هایی شد. ما اینجا هستیم که ژیمناستیک را تقویت کنیم. همه عضو یک خانواده هستیم و باید در راستای تقویت آن تلاش کنیم. از

به گزارش ایسنا، یوسف الطبا نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک در پایان مجمع فدراسیون ژیمناستیک ایران گفت: از همه شما به خاطر برگزاری مجمع تشکر می‌کنم. در ابتدای مجمع اتفاقاتی افتاد و صحبت‌هایی شد. ما اینجا هستیم که ژیمناستیک را تقویت کنیم. همه عضو یک خانواده هستیم و باید در راستای تقویت آن تلاش کنیم. از رییس جدید می‌خواهم از همه داشته‌های این رشته استفاده کند. امیدوارم از آنهایی هم که در مجمع نبودند در فدراسیون استفاده شود.
وی افزود: الان ورزشکاران ایرانی از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برخوردار هستند و این به توسعه ژیمناستیک کمک می‌کند. در جام جهانی آلمان نتیجه خوبی برای ژیمناست‌های ایرانی به دست آمد. از پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم تشکر می‌کنم. کلیه مباحث، چه خوب یا چه بد را به فدراسیون جهانی انتقال می‌دهم و آرزوی موفقیت دارم. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.