تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 19462

یزدی‌خواه: رئیس جمهور نظارت بیشتری بر فعالیت وزارت آموزش و پرورش داشته باشد

یزدی‌خواه: رئیس جمهور نظارت بیشتری بر فعالیت وزارت آموزش و پرورش داشته باشد

به گزارش ایسنا، سید علی یزدی‌خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس قوه قضاییه خواهش می‌کنم به پرونده خیانت منافقین در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 41 سال خاتمه داده و آن را به نتیجه برساند. روزی نیست که نمایندگان در

به گزارش ایسنا، سید علی یزدی‌خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس قوه قضاییه خواهش می‌کنم به پرونده خیانت منافقین در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 41 سال خاتمه داده و آن را به نتیجه برساند. روزی نیست که نمایندگان در خصوص رتبه‌بندی معلمان به وزارتخانه و دستگاه‌های مختلف تذکر ندهند.

وی در ادامه اظهار کرد: این قانون برای ارتقا مهارت‌ورزی معلمان طراحی شده و انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه کسری بودجه آموزش و پرورش را از این محل تامین نکند. معلمان فریاد خود را باید به چه کسی بگویند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رئیس جمهور درخواست دارم تا به فعالیت وزارت آموزش و پرورش نظارت بیشتری داشته باشد. چه دلیلی دارد که دو معاون این وزارتخانه در کنفرانس پاریس و یونسکو که پشت پرده آن به اجرای سند 2030 باز می‌گردد حضور پیدا کرده است؟ آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه است و در اول مهرماه حداقل با 100 هزار نفر کسری نیرو مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دولت طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را با جدیت دنبال کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.