تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 12666

گلایه رئیس فدراسیون از کمبود امکانات ورزشی برای نابینایان و کم بینایان

گلایه رئیس فدراسیون از کمبود امکانات ورزشی برای نابینایان و کم بینایان

محمدرضا مظلومی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شروع اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران نابینا و کم بینا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: اردوهای آماده سازی ۳ رشته گلبال زنان و مردان، فوتبال پنج نفره و شطرنج برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین از ۱۸ بهمن آغاز می‌شود. البته در رشته فوتبال

محمدرضا مظلومی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شروع اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران نابینا و کم بینا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: اردوهای آماده سازی ۳ رشته گلبال زنان و مردان، فوتبال پنج نفره و شطرنج برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین از ۱۸ بهمن آغاز می‌شود. البته در رشته فوتبال برای جبران عقب‌ماندگی که در برگزاری اردوها داشتیم تعداد اردوها افزایش پیدا خواهد کرد تا شانس کسب مدال طلا خود در پاراآسیایی چین را از دست ندهیم.

وی از فوتبال پنج نفره، دوومیدانی، گلبال زنان و مردان، شنا، جودو و شطرنج به عنوان رشته‌های اعزامی به پاراآسیایی چین نام برد و گفت: در تمام رشته‌ها امید به کسب مدال طلا داریم و تلاشمان بر این است که در چین قویتر از جاکارتا ظاهر شویم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان با بیان این که در هیچ کدام از استانها زمین چمن ویژه نابینایان و کم‌بینایان نداریم، خاطرنشان کرد: برای برگزاری اردوهای تیم فوتبال پنج نفره همواره با کمبود زمین چمن مواجه هستیم،  متاسفانه در هیچ کدام از استانها، زمین چمن استاندارد ویژه نابینایان وجود ندارد ، حتی خود فدراسیون هم از امکانات ویژه خاص نابینایان و کم‌بینایان از جمله سالن اختصاصی و استخر برای برگزاری اردوها برخوردار نیست و مجبوریم از امکانات سایر ارگانها استفاده کنیم.

مظلومی ادامه داد: امیدوارم مسوولین وزارت ورزش و جوانان ما را در حد یک فدراسیون در نظر بگیرند و حداقل ها را از نظر سخت افزاری و امکانات در اختیار ما قرار دهند تا ما بتوانیم به جامعه نابینایان و کم بینایان خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های این فدراسیون، گفت: فروردین سال ۱۴۰۱ تیم گلبال زنان و مردان برای کسب سهمیه بازیهای پاراآسیایی چین عازم کره می‌شوند، نفرات اول تا سوم این مسابقات در مسابقات جهانی چین که خرداد سال آینده برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.