تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 16160

گاهی در سالن ژیمناستیک تمرین می‌کنم/ هدفم مدال‌ است نه حضور در مسابقه

گاهی در سالن ژیمناستیک تمرین می‌کنم/ هدفم مدال‌ است نه حضور در مسابقه

به گزارش ایسنا، مسابقات فضای باز دوومیدانی از اواخر اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و ورزشکاران در اولین رویداد قهرمانی کشور را پیش رو دارند که در بخش زنان طی روزهای ۲۹ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. مهسا میرزاطبیبی در مورد پیگیری روند تمرینات خود پیش از شروع مسابقات فضای باز به ایسنا گفت:

به گزارش ایسنا، مسابقات فضای باز دوومیدانی از اواخر اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و ورزشکاران در اولین رویداد قهرمانی کشور را پیش رو دارند که در بخش زنان طی روزهای ۲۹ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مهسا میرزاطبیبی در مورد پیگیری روند تمرینات خود پیش از شروع مسابقات فضای باز به ایسنا گفت: تمریناتم را مثل همیشه ادامه می‌دهم. مسابقات مهمی مثل کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و فکر می‌کنم مسابقات آغاز فصل و قهرمانی کشور هم محکی است تا ورودی خوبی به دست بیاوریم و در مسابقات بین‌المللی شرکت کنیم.

رکورددار پرش با نیزه زنان ایران در مورد پیگیری تمرینات خود در ساعاتی که ورزشگاه آفتاب انقلاب در اختیار مردان قرار دارد، بیان کرد: اکثر تمریناتم را در آفتاب انقلاب انجام می‌دهم و اگر از نظر زمان به مشکل بخورم، به سالن ژیمناستیکی می‌روم که از بچگی آنجا تمرین کرده‌ و تمام قهرمانی‌های ژیمناستیکم را آنجا به دست آورده‌ام.

او در این مورد افزود: از آنجایی که در این فصل می‌توانیم تمرینات شیب را بیرون انجام بدهیم، گاهی به کوه یا دشت می‌روم و تمرین در آن فضا را هم تجربه می‌کنم.

میرزاطبیبی در مورد شانس حضور خود در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی بیان کرد: رکورد و جایگاهی که من دارم را خیلی از دختران ندارند و اگر بخواهند دختری را به مسابقات مختلف اعزام کنند، جزو کاندیداها هستم. از طرفی امسال هدفم فقط حضور در مسابقات نیست، بلکه می‌خواهم عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم و مدال بگیرم. به همین دلیل از این جهت فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.