تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7006

کنفدراسیون والیبال آسیا: نخستین پیروزی آسان فولاد سیرجان در والیبال باشگاه‌های آسیا

کنفدراسیون والیبال آسیا: نخستین پیروزی آسان فولاد سیرجان در والیبال باشگاه‌های آسیا

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از روز گذشته (جمعه) به میزبانی تایلند آغاز شد و تیم والیبال فولاد سیرجان در نخستین رقابت خود به مصاف ربیسکو نماینده فیلیپین رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.   این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از روز گذشته (جمعه) به میزبانی تایلند آغاز شد و تیم والیبال فولاد سیرجان در نخستین رقابت خود به مصاف ربیسکو نماینده فیلیپین رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.  

این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۵ به سود فولاد سیرجان به پایان رسید تا شاگردان سعید رضایی در این بازی کار سختی نداشته باشند.

کنفدراسیون والیبال آسیا در گزارشی به نتایج روز اول این رقابت ها پرداخت و در خصوص برد نماینده والیبال ایران نوشت: فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران توانست در اولین بازی خود مقابل نماینده فیلیپین به پیروزی برسد. باتوجه به نتایج کسب شده نماینده والیبال ایران به اولین پیروزی راحت خود در مسابقات قهرمانی آسیا در هفته اول دست پیدا کرد. 

سرمربی والیبال ریبسکو پس از شکست مقابل نماینده ایران اظهار داشت: ” این رقابت ها واقعاً یک فرصت عالی برای ما خواهد بود چرا که سرانجام پس از تقریباً دو سال به رقابت های بین المللی بازگشته ایم. برای ما نیز تجربه فوق العاده ای است که با یک تیم آسیایی سطح بالا مانند فولاد سیرجان روبرو شدیم.”

تیم فولاد سیرجان یکشنبه در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف نماینده ازبکستان خواهد رفت.

بازی های یکشنبه ۱۸ مهرماه:

CEB (سریلانکا) – گاز جنوبی (عراق)؛ ساعت ۶:۳۰

فولاد سیرجان (ایران) – AGMK (ازبکستان)؛ ساعت ۹

باروستنیک (قزاقستان) – ناخون‌ راتچاسیما (تایلند)؛ ساعت ۱۲

العربی (قطر) – ربیسکو (فیلیپین)؛ ساعت ۱۵

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.