تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 16776

کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: مرزبانان استان هرمزگان مستقر در آب های خلیج فارس با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های انحصاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیریک و قشم، از خروج محموله سنگین سوخت قاچاق به خارج از مرزهای کشور جلوگیری کردند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود:

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: مرزبانان استان هرمزگان مستقر در آب های خلیج فارس با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های انحصاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیریک و قشم، از خروج محموله سنگین سوخت قاچاق به خارج از مرزهای کشور جلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مرزبانان طی دو عملیات رزمی و تاکتیکی در مرزهای شهرستان سیریک و قشم، موفق به کشف ۳۰۷ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۹۲۲ میلیون ریال شدند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق سوخت در دستور کار مرزبانان است، اظهار کرد: با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت در مرزهای کشور، به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.