تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 17093

کشف انبار احتکار ماکارونی در جنوب تهران/ سرقت گازوئیل از شاه‌لوله شازند- تهران

کشف انبار احتکار ماکارونی در جنوب تهران/ سرقت گازوئیل از شاه‌لوله شازند- تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: شب گذشته عوامل حراست شرکت نفت از  افت فشار در شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند به تهران باخبر شده و با توجه به اینکه این اقدام احتمال سرقت گازوئیل را افزایش می‌داد، موضوع به پلیس اطلاع داده شد و درپی آن نیز تیمی از

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: شب گذشته عوامل حراست شرکت نفت از  افت فشار در شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند به تهران باخبر شده و با توجه به اینکه این اقدام احتمال سرقت گازوئیل را افزایش می‌داد، موضوع به پلیس اطلاع داده شد و درپی آن نیز تیمی از ماموران با همراهی عوامل حراست این شرکت،   مسیر انتقال لوله گازوئیل را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه  ماموران در پی‌جوئی‌های انتظامی متوجه خروج یک دستگاه تریلی تانکر دار به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس از مسیر خاکی به اتوبان الغدیر شدند، گفت: بلافاصله دستور توقف هر دو خودرو اعلام شد اما راننده خودروی سواری بدون توجه به دستورهای پلیس از محل متواری شد. در ادامه راننده خودروی تریلی و سرنشین آن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود:‌ در بررسی انجام شده مشخص شد خودروی تریلی حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد بارنامه و مدارک قانونی است، به همین دلیل نیز  متهمان به سرقت گازوئیل از  شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل معترف و دستگیری متهم متواری  نیز در دستور کار پلیس ری قرار گرفت.

جلیلیان ارزش تقریبی گازوئیل کشف شده را حدود سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌برای افراد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  

کشف کالاهای اساسی احتکار شده در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف بیش از  دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای اساسی احتکار شده در محدوده این شهرستان خبرداد و گفت:‌در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با  احتکار ماموران کلانتری  قیامدشت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در سه انبار در محدوده قیامدشت دریافت کردند.  

وی افزود: پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی‌های قضائی، با حضور نماینده دادستان بخش خاوران و نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، اصناف و بخشداری از محل های شناسایی شده  مورد بازدید قرار گرفت که جمعاً ۴۲۰۰ بسته ماکارونی، ۱۸۰۰ قوطی روغن خوراکی و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود گفت : در این رابطه سه نفر  دستگیر و اموال کشف شده در اختیار نماینده اتحادیه  اصناف قرار  گرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.