تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 21884

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ پیروزی محسن نژاد و میرزازاده در مبارزه نخست

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ پیروزی محسن نژاد و میرزازاده در مبارزه نخست

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت های ۲ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در دور نخست برابر هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. محسن نژاد در مبارزه

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت های ۲ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در دور نخست برابر هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. محسن نژاد در مبارزه دوم مقابل برنده مبارزه الهام بهرام اف از ازبکستان و کرم کمال از ترکیه مبارزه می‌کند.
همچنین امین میرزازاده فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. 
میرزازاده در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی تیم آذربایجان و ساتیش از هند مبارزه خواهد کرد.
نمایندگان ایران در ۴ وزن نخست این رقابت ها از رسیدن به مدال بازماندند اما در ۴ وزن دوم محمدرضا گرایی در ورن ۶۷ کیلوگرم امشب دوشنبه برای کسب مدال طلا به میدان می رود و علیرضا نجاتی در ۶۳ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.