تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
کد خبر : 15533

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: در حقم بی‌انصافی شده است

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: در حقم بی‌انصافی شده است

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته با هماهنگی کادر فنی از 4 اردویی که در نظر گرفته شده بود، تنها در یک اردو حضور پیدا کردم تا بعد از 20 سال فعالیت در والیبال نشسته تا حدودی استراحت کنم. البته طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با مشورت

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته با هماهنگی کادر فنی از 4 اردویی که در نظر گرفته شده بود، تنها در یک اردو حضور پیدا کردم تا بعد از 20 سال فعالیت در والیبال نشسته تا حدودی استراحت کنم. البته طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با مشورت کادر فنی قرار بود در سال جدید تیم را برای بازیهای پاراآسیایی چین و قهرمانی جهان همراهی کنم که متوجه شدم به اردو دعوت نشدم.

وی گفت: واقعا دلیل این که چرا بعد از 20 سال کار حرفه‌ای به تیم ملی دعوت نشدم، نمی‌دانم و دوست هم ندارم در این خصوص با کسی صحبت کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: 4 ماه اردو برگزار شد و من تنها حقوق یک ماه را دریافت کردم، در صورتی که بازیکنانی بودند که اصلا در اردو حضور نداشتند، اما حقوق خود را دریافت کردند و این واقعا اوج بی‌انصافی نسبت به من بود.

علیپوریان با بیان این که هدف من کمک به تیم ملی بود، گفت: غیبتم در اردوها با هماهنگی رییس انجمن و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بود و به آنها اعلام کرده بودم که بعد از 20 سال فعالیت نیاز به استراحت دارم و آنها نیز قبول کرده بودند، حال این که داستان چیست؟ در جریان نیستم.

وی در پایان با بیان این که در حقم بی‌انصافی شده است، مدعی شد: اگر مسوولان والیبال نشسته انصاف داشتند این گونه با من رفتار نمی‌کردند، ای کاش می‌دانستم به چه دلیلی از تیم ملی خط خورده‌ام.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.