تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۴۹
کد خبر : 25819

کار آفرینی که در حوزه  لواشک خوش درخشید

کار آفرینی که در حوزه  لواشک خوش درخشید

یکی از اموری که برای کار آفرینان بسیار مناسب می باشد فعالیت در حوزه ی لواشک می باشد زیرا با استفاده از لواشک و بدست آوردن سود های کوچک می توانید به سود های کلان برسید و طعم موفقیت را بچشید. د راینجا می خواهیم چندین نمونه از لواشک ها خوش طعمی که طرفدران بسیاری

یکی از اموری که برای کار آفرینان بسیار مناسب می باشد فعالیت در حوزه ی لواشک می باشد زیرا با استفاده از لواشک و بدست آوردن سود های کوچک می توانید به سود های کلان برسید و طعم موفقیت را بچشید. د راینجا می خواهیم چندین نمونه از لواشک ها خوش طعمی که طرفدران بسیاری را جذب خود کرده را  به شما معرفی کنیم.

لواشک خانگی

یکی از آن خوردنی‌های همه پسند که هیچ کس ردش نمی‌کند، لواشک است.لواشک خوراکی کاملا طبیعی و دست ساز است که اتفاقا خانگی اش طرفداران بیشتری دارد. خیلی‌ها این روز‌ها در خانه مشغول درست کردن همین خوردنی ترش و خوشمزه اند.

می‌شود لواشک خانگی را در طعم‌های مختلف برای ذائقه‌های مختلف تهیه کرد. گاهی اوقات تهیه این خوراکی بستگی به این دارد که چه میوه‌ای در یخچال مانده باشد و دیگر کسی رغبتی به خوردنش نداشته باشد. خوبی لواشک همین است! همین که می‌شود هر میوه از شکل افتاده و مانده در یخچال را تبدیل به لواشک کرد، خودش حسن بزرگی است. اصلا لواشک، خوراکی مهربانی است، اگر شک دارید یک بار لیست پایین را بخوانید و امتحان کنید. این امتحانی است که قطعا از آن سربلند بیرون می‌آیید.

لواشک ترش

لواشک خانگی انار بسیار خوشمزه و سالم است. شما می توانید با انواع میوه ها در منزل به راحتی تهیه کنید. تهیه لواشک خانگی هم مقرون به صرفه هم سالم تر  و بهداشتی تر می باشد. طعم های لواشک بستگی به میوه هایی که در آن استفاده می کنید دارد مثلا سیب و گلابی مزه شیرینی دارد ولی لواشک ترش انار یا زغال اخته طعم ترشی بیشتری دارد. اما نباید از خواص لواشک ترش نیز غافل شد البته به صورت خانگی، لواشک ها دارای ویتامین A و B هستند و کمک به کاهش وزن، رفع یبوست و پاکسازی بدن از جمله خاصیت های لواشک خانگی می باشد.

لواشک کیوی

کیوی میوه‌ای است که مواد غذایی بالا و در صد کالری بسیار پایینی دارد، از این‌رو می‌توان آن را در رده میوه‌های بسیار مفید قرار داد.

کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین C است و مقدار ویتامین C آن از پرتقال نیز بیشتر است. ویتامین ث موجود در کیوی ۲ برابر پرتقال، ۶ برابر لیمو ترش و میزان مواد مغذی آن ۸ برابر سیب است. همچنین دانه‌های سیاه آن حاوی ویتامین D است.

کیوی همچنین دارای ویتامین A ویتامین‌های B۱، B۲، B۳و سایر ویتامین‌های گروه ب می‌باشد. کیوی از میوه‌های بسیار کم کالری است. در ۱۰۰ گرم کیوی ۴۷ کالری وجود دارد. و از جهت میزان کالری همردیف زردآلو و نارنگی است.

از این رو لواشک کیوی از محصولات بسیار مفید برای بدن می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.