تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۴۵
کد خبر : 25807

چرم راه چاره رهایی از فقر و تنگدستی

چرم راه چاره رهایی از فقر و تنگدستی

همیشه شروع به یک فعالیت بسیار سخت هست و ممکن است با شکست مواجه شوید ولی اگر شما از اصول درست وارد یک فعالیت شوید می توانید به راحتی در آن پیشرفت کنید و پولدار شوید. چرم مصنوعی چرم مصنوعی هم نوعی از چرم است، با این تفاوت که کاملاً از مواد مصنوعی تشکیل شده

همیشه شروع به یک فعالیت بسیار سخت هست و ممکن است با شکست مواجه شوید ولی اگر شما از اصول درست وارد یک فعالیت شوید می توانید به راحتی در آن پیشرفت کنید و پولدار شوید.

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی هم نوعی از چرم است، با این تفاوت که کاملاً از مواد مصنوعی تشکیل شده و به دلیل پرهزینه بودن چرم، امروزه چرم مصنوعی جایگزین مناسبی برای چرم است. اما تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی به دلیل شباهت بسیار زیاد به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. گفتنی است که چرم مصنوعی را با نام‌های چرم اگزما، چرم پلی اورتان و چرم وگان نیز معرفی می‌کنند که در تولید وسایلی چون کفش، کیف، و اثاثیه منزل از چرم مصنوعی به‌عنوان روکشی چرم‌مانند برای آن و در زمانی که این چرم از پلاستیک ساخته شود، در تولید پوشاک و پارچه از آن استفاده می‌شود. فروشندگان هم نام‌های چرم مصنوعی، چرم صنعتی، چرم غیرطبیعی، چرم PU، چرم گیاهی، leatherette ،faux leather ،PU leather و … برای فروش بکار می‌برند.

چرم مصنوعی فانتزی

در تولید چرم مصنوعی فانتزی، یک پوسته لایه پوشش در بالای یک پلیمر مصنوعی مخلوط قرار خواهد گرفت و در تولید آن دیگر نیازی به دانه‌های چرم گاو برنزه و یا لایه‌های فیبری نیست. شایان ذکر است که مزیت اصلی آن پایین بودن قیمت آن و دوام و مقاومت آن در مقابل پارگی و سائیدگی است که باعث می شود هنگام استفاده به عنوان چرم مصنوعی کفش رضایت مشتریان را فراهم آورد.

دو نوع اصلی چرم مصنوعی از نظر ساختار،  پلی اورتان (PU) و پلی وینیل کلراید- وینیل (PVC) هستند. یکی دیگر از پراستفاده‌ترین نوع چرم مصنوعی Faux Leather است که غالباً برای چرم ساختگی (موجود در مبل، صندلی، اثاثیه و لوازم داخلی) و چرم پارچه نما یا کاغذی (موجود در اثاثیه یا لوازم خودرو و لباس) و کوشیکن در تولید کالاهای مصرفی به کار گرفته می‌شود.

چرم درسا

از گذشته تا به امروز پوست حیوانات نقش بسیار مهمی در زندگی و نیازهای انسان داشته به طوری که بسیاری از لوازم مورد استفاده انسان از پوست حیوانات ساخته شده‌ است. چرم درسا طبیعی حاصل از پوست حیوانات از ویژگی‌ و خواص قابل توجه‌ای برخوردار بوده که مورد رضایت تمامی مصرف کنندگان قرار گرفته است. در واقع چرم طبیعی و خالص در برابر بسیاری از باکتری‌ها، عوامل فیزیکی و شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم بوده و همچنین از نرمی و لطافت خاصی نیز برخوردار است. درسا یکی از برندهای شناخته‌ شده در تولید انواع محصولات چرمی است که طی سال‌های متوالی دست به خلق محصولات متنوع چرمی در طرح و کاربردهای مختلف زده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.