تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 12524

چرا فدراسیون برای عالمیان و شهسواری استثنا قائل شد؟

چرا فدراسیون برای عالمیان و شهسواری استثنا قائل شد؟

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با ایسنا درباره تصمیم فدراسیون مبنی براینکه نفرات اول رنکینگ جهانی( ندا شهسواری و نوشاد عالمیان)  از حضور در انتخابی تیم ملی معاف هستند، بیان کرد: فدراسیون به نظر کارشناسی افرادی که مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، بیشتر توجه می کند همچنین منافع تیم ملی و عملکرد بازیکنان در

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با ایسنا درباره تصمیم فدراسیون مبنی براینکه نفرات اول رنکینگ جهانی( ندا شهسواری و نوشاد عالمیان)  از حضور در انتخابی تیم ملی معاف هستند، بیان کرد: فدراسیون به نظر کارشناسی افرادی که مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، بیشتر توجه می کند همچنین منافع تیم ملی و عملکرد بازیکنان در مسابقات مختلف را در نظر می گیرد. 

او در پاسخ به این پرسش که با این تصمیم یک شانس برای کسانی که به دنبال عضویت در تیم ملی هستند، کم می شود و بهتر نبود فرصت به صورت یکسان در اختیار همه قرار می گرفت؟ تاکید کرد: به هر حال ما به موفقیت تیم ملی نگاه می کنیم. مهم این است، تصمیمی گرفته شود که به نفع  تیم ملی باشد. کسی که مسئول است بیشترین شناخت را دارد. این درخواست را سرمربیان تیم های ملی داشتند و عنوان کردند که با وجود همه احترامی که برای همه بازیکنان قائل هستند، این پیشنهاد را داده اند.  فدراسیون هم پس از بررسی موافقت کرد. به هر حال کسی که در در رنکینگ جهانی اول است، بهتر می تواند  پیروزی به دست آورد.

قارداشی در مورد تامین هزینه اعزام بازیکنان به مسابقات بین المللی گفت: ما شرایط دولت را درک می کنیم و با این شرایط که به دلیل تحریم ها نمی توان نفت فروخت باید دید، ورزش اولویت چندم خانواده ها است. ما هم خودمان تلاش می کنیم و اسپانسر می آوریم. در هر رویداد هم با معرفی بهترین نفرات، نتیجه خوبی می گیریم. من به عنوان رییس فدراسیون از روسای هیات ها انتظار دارم وقتی تقویم فدراسیون را اعلام می کنم، میزبانی مسابقات را برعهده بگیرند. استانی که میزبانی می گیرد، نور چشمی و بازوی من می شود و استانی که در میزبانی ها مشارکت نمی کند، ضعف بزرگی است که باید برطرف شود. 

او در مورد حضور دو داور ایرانی در بازی های آسیایی، تصریح کرد: ما در بازی های آسیایی دو داور داریم که باید در بطن کار باشید تا ببینید چه کار بزرگی انجام شده است. حدود ۵۰ سال است در کنفدراسیون آسیا سمت داریم اما برای اولین بار ریاست یک کمیته را گرفتیم و این درحالی بود که همیشه عضو کمیته بودیم و همچنین دبیر کلی آسیا را هم با هر سیاستی بود به دست آوردیم و این موفقیت هایی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.