تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 26310

چرا جانشین سوریان معرفی نمی‌شود؟

چرا جانشین سوریان معرفی نمی‌شود؟

به گزارش ایسنا، حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک پس از ۳۹ ماه همکاری با علیرضا دبیر به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی، سرانجام ۲ آبان از سمت خود استعفا کرد. سوریان پس از استعفا در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل خود برای قطع همکاری با علیرضا دبیر، اظهار کرد: “در این

به گزارش ایسنا، حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک پس از ۳۹ ماه همکاری با علیرضا دبیر به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی، سرانجام ۲ آبان از سمت خود استعفا کرد.
سوریان پس از استعفا در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل خود برای قطع همکاری با علیرضا دبیر، اظهار کرد: “در این مدت تا آنجا که می‌توانستم به فدراسیون و ورزش کشتی کمک کردم اما الان فکر می‌کنم دیگر لزومی ندارد در فدراسیون باشم. با توجه به اینکه بودنم در کشتی دیگر ضرورت ندارد فکر می‌کنم بهتر است یک آدم تازه نفس بیاید.”
هر چند پس از این استعفا، مسئولان فدراسیون کشتی از رد درخواست سوریان توسط علیرضا دبیر برای چندمین مرتبه خبر دادند و حتی گفته شد دبیر نامه استعفای او را پاره کرده است، اما بر خلاف این ادعا، دیگر خبری از بازگشت سوریان نشد.
حال با وجود گذشت ۴۰ روز از استعفای سوریان، هنوز جانشین او از سوی علیرضا دبیر انتخاب نشده تا کماکان پست مهم نایب رییسی فدراسیون کشتی خالی بماند.
با توجه به جایگاه کشتی به عنوان ورزش اول ایران و در پیش بودن رقابت‌های مهم بین المللی و همچنین اهمیت جایگاه و وظایف نایب رییس فدراسیون کشتی، در صورتیکه دیگر امیدی به بازگشت سوریان نیست، لازم است رییس فدراسیون کشتی که رفاقت دیرینه‌ای نیز با سوریان داشته، نسبت به معرفی جانشین او اقدام کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.