تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 21864

چرا تیم پدافند در قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان نبود؟

چرا تیم پدافند در قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان نبود؟

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مورد نبودن تیم پدافند در قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: این تیم باید یک پروسه کاری را طی می‌کرد. آنها باید یک نامه از مازندران می‌گرفتند که در آن اعلام شود که این تیم به کرج منتقل می‌شود و با مازندران تسویه

رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در مورد نبودن تیم پدافند در قرعه کشی لیگ برتر هندبال مردان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: این تیم باید یک پروسه کاری را طی می‌کرد. آنها باید یک نامه از مازندران می‌گرفتند که در آن اعلام شود که این تیم به کرج منتقل می‌شود و با مازندران تسویه حساب کرده اند. از طرفی باید کرج هم یک نامه به ما می‌زد یا یک صورت جلسه میان هیات هندبال کرج و البرز منعقد می‌شد و برای ما ارسال می‌شد که قبل از قرعه‌کشی این اتفاق نیفتاد.
کرمی در ادامه گفت: از طرفی دیگر مبلغ ورودی را هم پرداخت نکرده بودند. فقط یک روز قبل از قرعه کشی ۵۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کردند. هیچ نامه‌ای هم از سوی باشگاه نداشتند که مابقی پول را چه زمانی واریز می‌کنند، یا اینکه قرار است تیم را به البرز منتقل کنند. بدون هیچ هماهنگی می‌خواستند در قرعه‌کشی لیگ حاضر شوند.
وی در پاسخ به این سوال که تیم پدافند نسبت به عدم حمایت رییس فدراسیون معترض بود، گفت: وقتی این تیم هیچ کاری نکرده است، چه حمایتی بکند. ما نمی‌توانیم همین‌طوری تیم را در قرعه‌کشی شرکت دهیم. اگر هیات‌های استانی معترض شوند که چرا بدون هماهنگی کاری انجام شده ما باید جوابگو باشیم.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: این سهمیه در حال حاضر برای آمل است و استان مازندران باید برای آن تصمیم بگیرد. سال گذشته هم این تیم برای شهریار تهران بود که به آمل رفت اما این پروسه طی شده بود. متاسفانه امسال شاید آمادگی نداشتند و هیچ اقدامی صورت نداده بودند.
وی در پایان گفت: در حال حاضر همانطور هم که در قرعه‌کشی ۱۱ تیم حضور داشتند، به احتمال زیاد لیگ را با همان ۱۱ تیم آغاز خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برترهندبال مردان به صورت دوره ای (رفت و برگشت) از دهم مهر و با شرکت ۱۱ تیم آغاز می‌شود. هزینه ورودی هر تیم برای حضور در لیگ ۱۹۰ میلیون تومان است. تیم‌های ستارگان نوین برازجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار،  پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام آباد غرب، نفت و گاز گچساران،  فولاد سپاهان نوین، زغال سنگ طبس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.  البته تیم دوازدهم تا ۲۲ شهریور زمان دارد که به این لیگ اضافه شود. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.