تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 15821

پیش‌بینی کسب ۳ مدال طلا آزادکاران ناشنوا در المپیک برزیل

پیش‌بینی کسب ۳ مدال طلا آزادکاران ناشنوا در المپیک برزیل

رضا لایق در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت آزادکاران ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: برای آماده‌سازی آزادکاران ناشنوا جهت شرکت در المپیک، ۸ مرحله اردو پیش‌بینی کرده بودیم که ۵ مرحله اردو در قزوین و اصفهان برگزار شد و ششمین اردو در کرمانشاه در شرایط بسیار خوبی از نظر تغذیه،

رضا لایق در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت آزادکاران ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: برای آماده‌سازی آزادکاران ناشنوا جهت شرکت در المپیک، ۸ مرحله اردو پیش‌بینی کرده بودیم که ۵ مرحله اردو در قزوین و اصفهان برگزار شد و ششمین اردو در کرمانشاه در شرایط بسیار خوبی از نظر تغذیه، اسکان، امکانات و برخوردار بودن از حریف تمرینی برگزار شد که بسیار راضی کننده و در شان ورزشکاران المپیکی بود.

وی گفت: تا زمان اعزام کشتی‌گیران به المپیک دو اردو دیگر پیش‌بینی شده که به دلیل حساسیت بالا این اردوها در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان با بیان این که مسئولان باید حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران ناشنوا داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران ناشنوا باید مسوولان حمایت ویژه‌ای از آنها به ویژه در ۲ اردوی پایانی داشته باشند تا با روحیه مضاعفی در المپیک حضور پیدا کنند. ورزشکاران ناشنوا تحت فشارهای روانی زیادی هستند که برای کاهش این فشارها نیاز به حمایت دارند. توقعه ناشنوایان این است که نباید مسئولان از نظر جوایز بین ورزشکاران المپیکی شنوا و ناشنوا تبعیض قائل شوند.

لایق در ارزیابی از وضعیت کشتی‌گیران برای کسب مدال در المپیک، گفت: هرچند رقابت‌های المپیک متفاوت از جهانی است، اما آزادکاران ناشنوا با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌اند از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و امید به کسب ۲ تا ۳ مدال در ۸ وزن اعزامی به المپیک داریم.

وی در پایان زمان اعزام آزادکاران ناشنوا به المپیک برزیل را ۱۹ اردیبهشت عنوان کرد و گفت: آزادکاران ناشنوا رقابت خود را در برزیل ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌کنند که این رقابت‌ها تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.