تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 7267

پیروزی یاران موسوی در هفته دوم والیبال لیگ ترکیه

پیروزی یاران موسوی در هفته دوم والیبال لیگ ترکیه

به گزارش ایسنا، هفته دوم والیبال لیگ ترکیه پیگیری شد که در مهمترین رقابت‌ها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف افیون بلدیه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. سید محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت توانست ۵ امتیاز به دست آورد. ملی پوش والیبال

به گزارش ایسنا، هفته دوم والیبال لیگ ترکیه پیگیری شد که در مهمترین رقابت‌ها تیم والیبال فنرباغچه به مصاف افیون بلدیه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. سید محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران که برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت توانست ۵ امتیاز به دست آورد. ملی پوش والیبال ایران در حمله ۴ امتیاز و در دفاع یک امتیاز کسب کرد.  

یاران سید محمد موسوی در این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی دست یافتند.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده، یاران شریفی در هفته دوم بازهم متحمل شکست شدند.  تیم والیبال اسپورتوتو که از حضور شریفی بهره مند است مقابل زراعت بانک قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر  یک شکست خورد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶، ۱۶ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۷ به سود زراعت بانک به پایان رسید. شریفی در این رقابت ۱۷ امتیاز به دست آورد و با وجود درخشش تمیش متحمل شکست شد.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.