تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : 7069

پیروزی یاران محمد موسوی در لیگ والیبال ترکیه

پیروزی یاران محمد موسوی در لیگ والیبال ترکیه

به گزارش ایسنا، تیم فنرباغچه در هفته اول لیگ برتر والیبال ترکیه به مصاف جیزره بلدیه رفت و توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. فنرباغچه که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در سه ست متوالی موفق شد به پیروزی دست یابد. یاران موسوی به ترتیب

به گزارش ایسنا، تیم فنرباغچه در هفته اول لیگ برتر والیبال ترکیه به مصاف جیزره بلدیه رفت و توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد. فنرباغچه که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در سه ست متوالی موفق شد به پیروزی دست یابد.

یاران موسوی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل بلدیه به پیروزی رسیدند. سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست ۱۰ امتیاز شامل ۴ حمله، ۴ دفاع و ۲ سرویس برای تیمش به دست آورد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده، یاران شریفی هفته اول لیگ ترکیه را با شکست آغاز کردند. تیم والیبال اسپورتوتو که از حضور شریفی بهره مند است مقابل هالک بانک قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به سود هالک بانک به پایان رسید.  

شریفی در این بازی موفق شد ۱۶ امتیاز کسب کند و درخشش این بازیکن ایرانی مانع از شکست تیمش نشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.