تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 20425

پیروزی پر گل سپاهان در اولین دیدار دوستانه اردوی ترکیه

پیروزی پر گل سپاهان در اولین دیدار دوستانه اردوی ترکیه

به گزارش ایسنا، اولین دیدار دوستانه پیش فصل تیم سپاهان امروز(یک‌شنبه) مقابل داریکا اسپور ترکیه برگزار شد که این دیدار با برتری چهار بر صفر طلایی‌پوشان پایان یافت. پس از پایان تمرینات بدنسازی سپاهان، به درخواست ژوزه مورایس در اولین بازی تدارکاتی این تیم برای جلوگیری از مصدومیت‌های احتمالی یک بازی سبک در نظر گرفته

به گزارش ایسنا، اولین دیدار دوستانه پیش فصل تیم سپاهان امروز(یک‌شنبه) مقابل داریکا اسپور ترکیه برگزار شد که این دیدار با برتری چهار بر صفر طلایی‌پوشان پایان یافت.

پس از پایان تمرینات بدنسازی سپاهان، به درخواست ژوزه مورایس در اولین بازی تدارکاتی این تیم برای جلوگیری از مصدومیت‌های احتمالی یک بازی سبک در نظر گرفته شد.

سپاهان در این دیدار با ترکیبی متفاوت در دو نیمه به میدان رفت. در نیمه نخست نیما میرزا زاد، رامین رضاییان، محمد دانشگر، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، یاسین سلمانی، محمد کریمی، جلال علی محمدی، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد  و شهریار مغانلو به میدان رفتند و در نیمه دوم سایر بازیکنان وارد زمین شدند تا در این دیدار تدارکاتی تمامی بازیکنان حاضر در اردوی طلایی‌پوشان به میدان رفته باشند.

پیروزی پر گل سپاهان در اولین دیدار دوستانه اردوی ترکیه

برای سپاهان در این دیدار شهریار مغانلو دو گل و محمد علی‌نژاد و آریا یوسفی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.