تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27068

پیروزی طباطبایی مقابل شطرنج‌باز اسپانیا

پیروزی طباطبایی مقابل شطرنج‌باز اسپانیا

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده است، در دور ششم این مسابقات به مصاف نماینده‌ای از اسپانیا رفت و موفق شد به پیروزی برسد. این پیروزی درحالی برای ملی پوش ایران به دست آمد که طباطبایی با ریتینگ ۲۶۶۰ در این مسابقات حضور دارد. حریف اسپانیایی او در

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده است، در دور ششم این مسابقات به مصاف نماینده‌ای از اسپانیا رفت و موفق شد به پیروزی برسد. این پیروزی درحالی برای ملی پوش ایران به دست آمد که طباطبایی با ریتینگ ۲۶۶۰ در این مسابقات حضور دارد. حریف اسپانیایی او در این دور دارای ریتینگ ۲۵۰۰ بود.  
طباطبایی در بازی اول مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشد اما در بازی دوم تا ششم خود موفق شد به پیروزی برسد تا تننها با یک شکست عملکرد خوبی را از خود ثبت کند. طباطبایی با پیروزی در دور ششم ۷.۵ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش داد. او اکنون با ۵ امتیاز در رده ۱۱ این مسابقات قرار گرفته است.
طباطبایی که شانس دهم قهرمانی این مسابقات به شمار می‌رود در دور هفتم این رقابت‌ها به مصاف شطرنج باز بلژیک با ریتینگ ۲۶۰۶ خواهد رفت.
مهدی غلامی دیگر نماینده ایران در این مسابقات در دور ششم مقابل نماینده هند به پیروزی رسید و ۴ امتیازی شد. او که شانس ۶۹ قهرمانی به شمار می‌رود اکنون در رده ۵۸ این مسابقات ایستاده است.
به گزارش ایسنا، مسابقات سیتگس یک تورنمنت ۱۰ دور سوئیسی است که از ۱۲ تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ در  اسپانیا برگزار می شود. در گروه A این مسابقات حدود ۱۵۰ شطرنج باز با یکدیگر در حال رقابت هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.