تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
کد خبر : 3671

پیام وزیربهداشت به مناسبت روز داروساز

پیام وزیربهداشت به مناسبت روز داروساز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به مناسبت روز داروساز آمده است: «پنجم شهریور ماه زاد روز حکیم محمدبن زکریای رازی، فرصتی است تا خدمات و تلاش تمامی داروسازان و تلاشگران عرصه تامین، توزیع و عرضه خدمات دارویی را ارج بنهمیم. اگرچه خدمات داروسازان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به مناسبت روز داروساز آمده است: «پنجم شهریور ماه زاد روز حکیم محمدبن زکریای رازی، فرصتی است تا خدمات و تلاش تمامی داروسازان و تلاشگران عرصه تامین، توزیع و عرضه خدمات دارویی را ارج بنهمیم.

اگرچه خدمات داروسازان مربوط به روز و مقطع زمانی مشخص نبوده و هر لحظه که نیازمندی در بستر بیماری خود، به نیت برخورداری از شفای الهی دارو دریافت می‌نماید دست مهربان داروسازانی را که در صنعت داروسازی، پیشخوان داروخانه‌ها و سایر بخش‌های تامین و تدارک دارو مشغول خدمت شبانه‌روزی می‌باشند، لمس می‌نماید، اما در دوران پاندمی کرونا تلاش و جهاد این قشر محترم بیش از پیش شایسته تقدیر است.

بازار ۹۹ درصدی تولید داخل، ارتقاء روزافزون داروی داخلی، توزیع یکپارچه داروی با کیفیت و قیمت یکسان و مناسب در سراسر کشور، تولید داروهای درمان کرونا در کمترین زمان در داخل و کاستن از وابستگی از واردات این داروها، تولید واکسن کرونا با تمامی پلتفرم‌هایی که در دنیا مطرح است، افتخار انکارناپذیری به شمار می‌رود که از وجود لطف و تایید الهی بر زحمات و خدمات این قشر فرهیخته حکایت می‌نماید.

در پایان سلامتی و موفقیت‌های روزافزون جامعه ارجمند داروسازی کشور را در نیل به هدف بزرگ مرجعیت علمی و رفع نیازهای جامعه از خداوند متعال خواستارم.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.