تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 28450

پولادگر: از گلف مدال می‌خواهیم

پولادگر: از گلف مدال می‌خواهیم

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش در پایان انتخابات فدراسیون گلف در مورد ادعای تخلف یکی از کاندیداها گفت: ایشان چندین مورد اعتراض داشتند که در همین بازه زمانی ۳ روز مانده به مجمع همه آن را بررسی کردیم و اگر مسئله‌ای بود آن را اصلاح کردیم. گفتند باشگاهی پذیرفته نیست و

به گزارش ایسنا، محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش در پایان انتخابات فدراسیون گلف در مورد ادعای تخلف یکی از کاندیداها گفت: ایشان چندین مورد اعتراض داشتند که در همین بازه زمانی ۳ روز مانده به مجمع همه آن را بررسی کردیم و اگر مسئله‌ای بود آن را اصلاح کردیم. گفتند باشگاهی پذیرفته نیست و ما هم اجازه ندادیم که به مجمع بیایند. یک داور که شرایط سنی نداشته را هم از مجمع حذف کردیم. وقتی یک نفر در مجمع شرکت می کند یعنی شما مجمع را به رسمیت شناخته و آن را تایید کرده اید.
او افزود: اگر نتیجه به نفع‌تان نبود که نمی‌توانید بگویید مجمع قانونی نیست. ما با نهایت دقت تا دیر وقت دیشب همه مسائل را بررسی کردیم و مطابق با اساسنامه با نهایت سلامت انتخابات را برگزار کردیم.
پولادگر ادامه داد: امروز دیگر فدراسیون گلف از فدراسیون‌هایی است که رئیس جدید خود را شناخته و با برنامه و درایت مسیر پیش رویش را طی می کند. فدراسیون گلف سال ۱۳۷۴ تاسیس شده و این همه سال بدون مدال برای ما قانع‌کننده نیست. به رئیس فدراسیون می‌گویم که ما مدال می‌خواهیم. مخصوصاً حالا که مجوز حضور در رویداد رسمی مثل بازی‌های آسیایی را کسب کرده یک مدال در بازی‌های آسیایی تحول بسیار زیادی را در این فدراسیون ایجاد می‌کند. خیلی از فدراسیون ها قبل از کسب مدال اصلاً دیده نمی‌شدند و شرط دیده شدن کسب کردن مدال است. به توانمندی بچه های ایرانی در گلف ایمان دارم و مطمئنم که با همت شما این اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.