تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
کد خبر : 17225

پایان قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی کبدی با لغو بازی‌های آسیایی

پایان قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی کبدی با لغو بازی‌های آسیایی

به گزارش ایسنا، با اعلام لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو فدراسیون کبدی بلافاصله اردوهای تیم ملی مردان و زنان را تعطیل و با ارسال نامه‌ای پایان قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی را نیز اعلام کرد. عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی در مهر ۱۴۰۰ غلامرضا مازندرانی و شیلا جین هندی را به عنوان سرمربیان تیم ملی معرفی

به گزارش ایسنا، با اعلام لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو فدراسیون کبدی بلافاصله اردوهای تیم ملی مردان و زنان را تعطیل و با ارسال نامه‌ای پایان قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی را نیز اعلام کرد.

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی در مهر ۱۴۰۰ غلامرضا مازندرانی و شیلا جین هندی را به عنوان سرمربیان تیم ملی معرفی کرد و بعد از مدتی نیز اردوهای تیم ملی آغاز شد. اکنون با تعویق بازی‌های آسیایی اردوها تعطیل شده است و مازندرانی و جین نیز دیگر قراردادی با فدراسیون ندارند. جین در حال انجام کارهای مالیاتی است و قرار است ظرف چند روز آینده به هند برگردد.

عباس فرهمندمهر دبیر فدراسیون کبدی در خصوص تعطیلی اردوها و پایان قرارداد سرمربیان تیم ملی اظهار کرد: به آنها اطلاع داده‌ایم که قراردادهایشان تمام شده است. تعطیلی اردوها نیز به دلیل این است که شورای المپیک آسیا تاریخ دقیقی برای برگزاری بازی‌های آسیایی اعلام نکرده است. بنابراین برگزاری اردوها برای رسیدن به نقطه اوج بی هدف بود. به نوعی فدراسیون، کمیته فنی و اعضای هیات رییسه تصمیم گرفتیم زمانی مجددا اردوها شروع شود که مسابقات آسیایی یا جهانی و یا تورنمنت بین المللی داشته باشیم و یا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی مشخص شود. 

وی در پاسخ به این سوال که در این شرایط تکلیف ورزشکاران چه خواهد شد، گفت: این اتفاق به یکباره افتاد. فدراسیون جهانی و آسیایی در حال برنامه‌ریزی و برگزاری یک مسابقات جهانی و آسیایی هستند. به محض اینکه تاریخ آنها مشخص شود براساس زمان آن دوباره اردوها آغاز می‌شود. برای ورزشکاران نیز قرار است بعد از امتحانات در مرداد و یا شهریور لیگ برتر را برگزار کنیم. باید بررسی انجام شود و تاریخ اصلی مشخص شود.

دبیر فدراسیون کبدی در خصوص چرایی پایان قرارداد سرمربیان نیز گفت: قراردادها تا پایان بازی‌های آسیایی بود اما در صورتی که اردوها را داشته باشیم. وقتی اردویی برگزار نمی شود و نمی‌توانیم از تخصص و زمانی که برای ملی‌پوشان می‌گذارند استفاده کنیم این ارتباط قطع شد. به محض اینکه قرار باشد اردوها برگزار شود طبق همان قرار داد و یا اگر طولانی شود طبق قرارداد جدید با آنها همکاری خواهیم کرد.

فرهمندمهر در پاسخ به این سوال که آیا این قرارداد یک طرفه لغو شده است، گفت: با هماهنگی طرفین بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.