تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 16874

وویوویچ برای انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال اختیار تام دارد

وویوویچ برای انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال  اختیار تام دارد

حمیدرضا عزتی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان و وسلین وویوویچ مونته نگرویی اظهار کرد: وسلین در ماه قبل در جریان مسابقات لیگ برتر به ایران آمد و در اصفهان به بررسی تیم‌ها و انتخاب بازیکنان پرداخت. او تا چند روز قبل برای بررسی امور در ایران

حمیدرضا عزتی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان و وسلین وویوویچ مونته نگرویی اظهار کرد: وسلین در ماه قبل در جریان مسابقات لیگ برتر به ایران آمد و در اصفهان به بررسی تیم‌ها و انتخاب بازیکنان پرداخت. او تا چند روز قبل برای بررسی امور در ایران بود اما بعد به کشورش برگشت. وسلین بعد از مسابقات لیگ برتر به ایران می آید تا اولین اردوی تیم ملی را برگزار کند.

وی در ادامه گفت: اولین اردوی تیم ملی هندبال مردان قرار است بعد از دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ برتر در تهران آغاز شود. این اردو جهت آماده‌سازی تیم ملی مردان برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی قونیه، بازی‌های آسیایی هانگژو و قهرمانی جهان است تا بازیکنان با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اسامی کادر فنی تیم ملی مشخص شده است گفت: هنوز اسامی کادر فنی مشخص نیست. وسلین وویوویچ خودش اختیار کامل دارد تا کادر فنی را مشخص کند. باید بعد از برگزاری جلسه با حضور او، کمیته فنی و رییس فدراسیون به یک جمع بندی برسیم و کادر و سرپرست تیم مشخص شود. سرمربی تیم خودش باید کادرش را انتخاب کند.

دبیر فدراسیون همچنین در مورد لیست تیم ملی هندبال مردان نیز گفت: وسلین هفته گذشته که مسابقات لیگ برتر را در اصفهان دید حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان ملی را انتخاب کرده است. هفته آینده هم در مرحله فینال و رده‌بندی به جمع بندی کامل خواهد رسید و با پایان لیگ برتر لیست تیم ملی مشخص خواهد شد.

وی همچنین در خصوص آغاز اردوی تیم ملی هندبال ساحلی با حضور آنتونیو گرا پی‌شه سرمربی برزیلی گفت: چون مسابقات هندبال قهرمانی جهان نوجوانان زودتر برگزار خواهد شد (۲۰ خرداد)، به همین دلیل اولین اردوی تیم ملی نوجوانان از ۲۰ اردیبهشت استارت می خورد. گرا پی‌شه مدیر فنی تیم ملی نوجوانان و سرمربی تیم ملی بزرگسالان است. اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز بعد از اردوی نوجوانان آغاز می‌شود.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که تکلیف تیم ملی هندبال زنان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شده است یا خیر گفت: با رایزنی و پیگیری پاکدل و به پاس موفقیت‌های تیم‌های ملی دختران و زنان هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مجوز جهانی برای حضور تیم ملی زنان به مسابقات کشورهای اسلامی موافقت شد. موضوع حضور این تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو هم در ستاد بازی‌ها تحت بررسی است. موافقت ضمنی شده اما هنوز کتبی چیزی اعلام نشده است. البته بهتر است در این مورد با نایب رییس زنان صحبت کنید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.