تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 19635

وزیر امنیت انگلیس نیز استعفا داد/ دست‌کم ۵۲ مقام، دولت انگلیس را ترک کردند

وزیر امنیت انگلیس نیز استعفا داد/ دست‌کم ۵۲ مقام، دولت انگلیس را ترک کردند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دامیان هیندز در نامه‌ای که در صفحه توییترش منتشر کرد، خطاب به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نوشت: با کمال تأسف باید از این دولت استعفا دهم. وی افزود: خدمت به عنوان وزیر امنیت انگلیس مسئولیت و امتیاز بسیار بزرگ و ویژه‌ای بود. نه به خاطر استعفای

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دامیان هیندز در نامه‌ای که در صفحه توییترش منتشر کرد، خطاب به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نوشت: با کمال تأسف باید از این دولت استعفا دهم.

وی افزود: خدمت به عنوان وزیر امنیت انگلیس مسئولیت و امتیاز بسیار بزرگ و ویژه‌ای بود. نه به خاطر استعفای ده‌ها تن از همکارانم بلکه به خاطر کشورمان و به خاطر اعتماد به دموکراسی‌مان باید شاهد تغییری در رهبری انگلیس باشیم.  

در همین حال، شبکه اسکای نیوز امروز (پنجشنبه) گزارش داد، از روز سه‌شنبه تاکنون دست‌کم ۵۲ مقام، دولت انگلیس را ترک کرده‌اند.

این مقامات از جمله ساجد جاوید، وزیر بهداشت و ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس دولت بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور را به خاطر رسوایی ارتقاء مقام کریس پینچر ترک کرده‌اند.  

در روزهای گذشته کریس پینچر، از نمایندگان ارشد حزب محافظه‌کار در پارلمان انگلیس به آزار جنسی متهم شد. رسوایی اخیر اما پس از آن شدت گرفت که مشخص شد جانسون با وجود اطلاع از این اتهام‌ها، مقام پینچر را ارتقا داده بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.