تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۵۹
کد خبر : 7876

ورود پرهیاهو و انحلال در سکوت!/ چرا “حامی هندبال دختران” رفت؟

ورود پرهیاهو و انحلال در سکوت!/ چرا “حامی هندبال دختران” رفت؟

به گزارش ایسنا، چند روزی است که زمزمه هایی از انحلال اشتادسازه، قهرمان دو دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به گوش می رسد. این تیم حامی تیم‌های ملی زنان و جوانان ایران بود و می‌خواست یک مربی خوب خارجی برای تیم ملی جوانان به خدمت بگیرد اما به یک‌باره و حتی بعد از

به گزارش ایسنا، چند روزی است که زمزمه هایی از انحلال اشتادسازه، قهرمان دو دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به گوش می رسد. این تیم حامی تیم‌های ملی زنان و جوانان ایران بود و می‌خواست یک مربی خوب خارجی برای تیم ملی جوانان به خدمت بگیرد اما به یک‌باره و حتی بعد از حضور در قرعه کشی لیگ برتر قصد کناره گیری گرفت.  

نکته قابل تامل این است که تیمی که قصد همکاری با فدراسیون هندبال را داشت و قرار بود حامی دختران هندبال ایران باشد به یکباره قصد جدایی گرفت و حتی این موضوع را هم به طور قطع به فدراسیون اعلام نکرده است. این در حالی است که بازیکنان تیم اشتادسازه با گرفتن رضایت نامه از تیم جدا شده و به سایر تیم‌ها کوچ کرده‌اند، حتی مربی تیم نیز از انحلال این باشگاه خبر داد اما با این حال مسئولان باشگاه انصراف کتبی خود را به فدراسیون ارایه نکرده‌اند.

نمی‌شود که یک تیم با سرووصدا و هیاهوی رسانه ای بیاید و بعد از اینکه به اهداف خود رسید یا نرسید همه چیز را به یکباره و در سکوت رها کند و برود. اشتادسازه حدود یکسال قبل با سروصدای رسانه‌ای از لباس تیم ملی دختران جوان رونمایی کرد، تفاهم نامه همکاری با فدراسیون منعقد کرده وخود را حامی تیم ملی بزرگسالان و جوانان معرفی کرد، قول جذب مربی خارجی برای تیم ملی جوانان را داد، تیم ملی هندبال زنان با لباس اشتادسازه در اردن سهمیه جهانی گرفت، دو بازیکن روسی را برای تیمش به خدمت گرفت و آنها را در اختیار تیم ملی بزرگسالان گذاشت، حتی مدیر عامل باشگاه قرار بود تیم ملی زنان را در مسابقات قهرمانی آسیا اردن همراهی کند (اما به فرودگاه نیامد)، اما در نیمه راه جا زد و بعد از رسیدن به اهداف خود همه چیز را رها کرد.

این اولین بار نیست که فدراسیون هندبال به تیم های باشگاهی به عنوان حامی اعتماد می کند و آنها در نیمه راه پا پس می کشند. پیش از این نیز تیم ثامن الحجج بعد از چند دوره قهرمانی در لیگ برتر هندبال و حامی مالی جام ریاست جمهوری و تیم های ملی پایه نیز به یکباره از تیمداری در این رشته کنار کشید.

قرار بود لیگ برتر هندبال زنان از اواخر مهر استارت بخورد اما به دلیل بلاتکلیفی این تیم با چند روز تاخیر دهه دوم آبان شروع خواهد شد. به گفته نایب رییس زنان فدراسیون هندبال شواهد نشان می دهد که اشتادسازه قصد انحلال دارد اما رییس کمیته مسابقات می گوید که این تیم هنوز به طور رسمی انحلالش را اعلام نکرده است. گویا این تیم تا پایان چهارشنبه 28 مهر زمان دارد تا ثبت نام  خود در لیگ برتر را در سامانه فدراسیون نهایی کند که اگر نکند مسئولان برگزاری مسابقات این تیم را حذف و تیم دیگری را جایگزین خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.