تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 16964

واکنش فدراسیون کشتی به لغو بازی‌های آسیایی: حالا با تمام توان برای قهرمانی جهان آماده می‌شویم

واکنش فدراسیون کشتی به لغو بازی‌های آسیایی: حالا با تمام توان برای قهرمانی جهان آماده می‌شویم

محمدابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، درباره تصمیم جنجالی چین در لغو بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: فدراسیون کشتی تمامی تمهیدات لازم برای آماده‌سازی دو تیم در کشتی آزاد و دو تیم در کشتی فرنگی را به دو رویداد قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی به دلیل نزدیکی فاصله زمانی این ۲ رویداد تدارک دیده بود که

محمدابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، درباره تصمیم جنجالی چین در لغو بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: فدراسیون کشتی تمامی تمهیدات لازم برای آماده‌سازی دو تیم در کشتی آزاد و دو تیم در کشتی فرنگی را به دو رویداد قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی به دلیل نزدیکی فاصله زمانی این ۲ رویداد تدارک دیده بود که در این میان نحوه حمایت و تعامل مسئولان ورزش نیز تاثیر زیادی بر تصمیم نهایی ایفا می‌کرد.

وی تصریح کرد: با تصمیم چین مبنی بر تعویق بازی‌های آسیایی، حالا تمام تمرکز ما بر حضور پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود. قطعا لغو بازی‌های آسیایی با توجه به جایگاه این رقابت‌ها برای ورزش ایران اثرگذار خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی، افزود: منافع ملی برای ما در اولویت تصمیم‌گیری قرار دارد و بر همین اساس نیز جلسات هفتگی سرمربیان تیم‌های ملی به صورت منظم با رییس فدراسیون کشتی طی مدت اخیر برگزار می‌شد تا درباره نحوه حضور در این ۲ رویداد بهترین تصمیمات اتخاذ شود. چرخه انتخابی تیم ملی نیز با برنامه‌ریزی‌های قبلی برای شناخت نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان اجرا شد.

وی در پایان گفت: برای کشتی ایران به ترتیب رقابت‌های المپیک، قهرمانی جهان و سپس بازی‌های آسیایی، همیشه در اولویت‌های اول تا سوم بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.