تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 21820

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی برزیل مقابل آرژانتین

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به پیروزی برزیل مقابل آرژانتین

به گزارش ایسنا، در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال برزیل به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یابد. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و

به گزارش ایسنا، در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی والیبال برزیل به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یابد.
این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود والیبال برزیل پایان یافت تا با این نتیجه آرژانتین از گردونه مسابقات حذف شود.
فدراسیون جهانی والیبال درباره این بازی نوشت: برزیل در چهار ست آرژانتین را شکست داد و جواز حضور در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال مردان جهان در سال ۲۰۲۲ را به دست آورد. باید گفت که لئال، ملی پوش برزیل، این تیم را به پیروزی ۳-۱ رساند. 
فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: لئال ستاره برزیل بود و توانست تیمش را به مرحله نیمه نهایی ببرد. این ملی پوش والیبال برزیل ۲۵ پوئن برای تیمش کسب کرد. 
لوکارلی پس از بازی گفت: بازی مقابل آرژانتین همیشه سخت است و می‌دانستیم که این بازی سخت خواهد بود. ما خوشحالیم چون به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. در نیمه نهایی هم راه آسانی وجود نخواهد داشت. چه مقابل لهستان باشد چه با آمریکا. باید بگویم که بازی سختی خواهیم داشت. اما در حال حاضر باید جشن بگیریم!
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.