تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 21798

واکنش رسانه لهستانی به بازی لهستان مقابل آمریکا

واکنش رسانه لهستانی به بازی لهستان مقابل آمریکا

به گزارش ایسنا، در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال لهستان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا خواهد رفت. این رقابت که در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان برگزار می‌شود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. پلست لهستان درخصوص این

به گزارش ایسنا، در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال لهستان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا خواهد رفت. این رقابت که در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان برگزار می‌شود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
پلست لهستان درخصوص این رقابت نوشت: والیبالیست های لهستانی تاکنون مسابقات جهانی را طوفانی پشت سر گذاشتند. آنها در چهار بازی گذشته، تنها یک ست را باخته و از دست داده اند. باید گفت که والیبال لهستان تاکنون با تیم هایی از رده‌های بسیار پایین تر روبرو شده است، البته به جز آمریکا؛ تیمی که لهستان آن را با نتیجه ۳ بر ۱ در دور مقدماتی شکست داد.
این سایت لهستانی در خصوص برد والیبال این کشور مقابل آمریکا در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان نوشت: والیبال لهستان در حالی در دور گروهی پیروز شد که آمریکا بدون بازیکن اصلی خود یعنی میکا کریستنسون پا به رقابت گذاشت. این بازیکن تاثیرگذار در یک چهارم نهایی حضور دارد و این موضوع دلیلی برای اهمیت بالای این مسابقه است.
همچنین نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در خصوص بازی این تیم با والیبال آمریکا گفت: می خواهم والیبالیست ها در هر عنصری پیشرفت کنند. اگر خوب سرویس نزنیم، نمی توانیم موفق عمل کنیم.  
سرمربی والیبال لهستان در پایان اعلام کرد که برای تیم خود برنامه دارد و لهستانی‌ها امیدوارند که موفق شوند از سد آمریکا بگذرند.
پنج‌شنبه ۱۷ شهریور؛ سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان  
ساعت ۲۰؛ آرژانتین – برزیل
ساعت ۲۳:۳۰؛ لهستان – آمریکا
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.