تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 27125

واکنش جیمز کامرون به ضرر ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون/ بی‌خیالش شو!

واکنش جیمز کامرون به ضرر ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون/ بی‌خیالش شو!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جیمز کامرون باید هم بخندد وقتی مت دیمون خاطره‌ای را به یاد می‌آورد که با رد کردن پیشنهاد بازی در «آواتار» ۲۵۰ میلیون دلار از دست داد. دیمون چندی پیش در جشنواره فیلم کن فاش کرد که نه تنها کامرون پیشنهاد بازی در فیلم حماسی «آواتار» در

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جیمز کامرون باید هم بخندد وقتی مت دیمون خاطره‌ای را به یاد می‌آورد که با رد کردن پیشنهاد بازی در «آواتار» ۲۵۰ میلیون دلار از دست داد.
دیمون چندی پیش در جشنواره فیلم کن فاش کرد که نه تنها کامرون پیشنهاد بازی در فیلم حماسی «آواتار» در سال ۲۰۰۹ را به وی داده بود، بلکه ۱۰ درصد از سود فروش آن را هم به وی پیشنهاد کرده بود. «آواتار» بیش از ۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ بدل شد و سهم دیمون می‌توانست ۲۵۰ میلیون دلار از فیلم باشد.
دیمون به مطبوعات گفته بود من در تاریخ خواهم ماند. شما هرگز بازیگری را نخواهید یافت که مبلغی بیشتر از این را رد کرده باشد.
جیمز کامرون حالا در مصاحبه‌ای جدید با بی‌بی‌سی که به مناسبت اکران «آواتار: راه آب» با وی شده است، وقتی در این باره سوال شد بلافاصله خندید.
پاسخ وی این بود که: او دارد به خاطر این موضوع خودش را شماتت می‌کند. نظر من این است که میدانی؛ مت، تو یکی از بزرگ‌ترین بازیگران سینما هستی، بی‌خیالش شو!
وی افزود: او مجبور شد فیلم سوم از مجموعه «بورن» را که در قراردادش بود بازی کند. دیگر کاری نمی‌شد کرد. بنابراین او متاسفانه باید این پیشنهاد را رد می‌کرد.
وقتی این ایده مطرح شد که دیمون می‌توانست در قسمت بعدی «آواتار» نقشی کوتاه داشته باشد، کامرون پاسخ داد: بله می‌شد. اما او دیگر ۱۰ درصد را نمی‌داشت.
مت دیمون در جشنواره فیلم کن وقتی در یک مستر کلاس شرکت کرده بود، فاش کرد که با رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم «آواتار»، ۲۵۰ میلیون دلار از دست داده است وی در یک مصاحبه هم به این موضوع پرداخت و گفت از قبل تعهد داشت تا در سه گانه اکشن «بورن» به کارگردانی پل گرینگراس بازی کند.
دیمون گفته بود در حالی که این تصمیم مالی درستی نبود، اما تصمیم اخلاقی درستی بود.
در نهایت نقشی که وی رد کرد، به سم ورتینگتون رسید،‌ هر چند او پیشنهاد سهیم شدن ۱۰ درصدی در سود را نداشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.