تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 20009

واکنش بانوی کماندار به حذف از تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی

واکنش بانوی کماندار به حذف از تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی

عضو تیم ملی کامپوند بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من به همراه حمزه نکویی، حسام کوثر، راحله فارسی و کوثر خشنودی کیا نسبت به یکسری مسائل و همچنین کیفیت برگزاری اردوها اعتراض داشتیم و این اعتراض را بارها به فدراسیون و مدیر تیم های ملی تیروکمان گوشزد کرده بودیم ولی ترتیب اثر داده

عضو تیم ملی کامپوند بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من به همراه حمزه نکویی، حسام کوثر، راحله فارسی و کوثر خشنودی کیا نسبت به یکسری مسائل و همچنین کیفیت برگزاری اردوها اعتراض داشتیم و این اعتراض را بارها به فدراسیون و مدیر تیم های ملی تیروکمان گوشزد کرده بودیم ولی ترتیب اثر داده نشد. پس از آن تصمیم گرفتیم اعتراضات خود را رسانه‌ای کنیم تا شاید از این طریق به گوش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برسد.

وی گفت: یکی از قول‌هایی که شعبانی بهار قبل از برگزاری مجمع انتخابات به ورزشکاران داده بود، اعزام ورزشکاران به دو دوره مسابقات جام جهانی کره‌جنوبی و فرانسه بود که متاسفانه بعد از اعزام تیم به کره‌جنوبی، متوجه شدیم که تنها گیسا بایبوردی و صالح پالیزبان قرار است به فرانسه اعزام شوند، در حالی که رییس فدراسیون پیش از اعزام تیم به کره‌جنوبی قول داده بود که تیم کامل به فرانسه اعزام کند.

حلیمیان خاطرنشان کرد: برای من ورزشکار که نه حقوقی از فدراسیون دریافت می‌کنم، نه بیمه‌ای پرداخت می‌شود و کل تجهیزات را نیز باید خود تهیه کنیم، اعزام به تورنمنت‌های برون مرزی اهمیت زیادی دارد و معتقدم تنها چیزی که زحمات چند ماهه من را جبران می‌کند، حضور در مسابقات برون مرزی است.

وی اضافه کرد: فدراسیون معتقد است اعزام گیسا بایبوردی و صالح پالیزبان به جام جهانی فرانسه از طریق اسپانسر انجام شده است. اگر واقعا اعزام این دو کماندار از طریق اسپانسر صورت گرفته چرا اسمی از اسپانسر نیست، عدم شفافیت فدراسیون در این خصوص ما را اذیت می‌کند.

عضو تیم ملی کامپوند بانوان درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی و دعوت به کمیته انضباطی نیز گفت: بعد از این که من به همراه 4 کماندار دیگر اردوی تیم ملی را ترک کردیم به کمیته انضباطی دعوت شدیم و از سوی فدراسیون تا 2 مرداد قبل از برگزاری کمیته انضباطی از شرکت در اردو و مسابقات تعلیق شدیم تا تکلیفمان مشخص شود.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از اهداف من کسب مدال برای فدراسیونی است که با سرمایه‌گذاری روی کمانداران آنها را به تورنمنت‌های مختلف اعزام می‌کند. واقعا دوست ندارم با این شرایط تیروکمان را به راحتی کنار بگذارم. انتظار داشتم فدراسیون به جای این که کمانداران را به کمیته انضباطی دعوت کند، پای صحبت ما چند نفر می‌نشست و مشکلات را برطرف می‌کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.