تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 27315

واکنش اسیران فلسطینی به توافق نتانیاهو و بن گویر: از شهادت نمی‌ترسیم

واکنش اسیران فلسطینی به توافق نتانیاهو و بن گویر: از شهادت نمی‌ترسیم

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری العربی الجدید، این کمیته در بیانیه کوتاه مطبوعاتی اعلام کرد: اسیران فلسطینی از مرگ و شهادت در میادین نبرد هراسی نداشتند و در میادین مقابله داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اشغالگر هم از مرگ نخواهند ترسید. اگر خواهان جنگی علنی هستید ما نیز آماده نبردیم و آتشفشان آزادی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری العربی الجدید، این کمیته در بیانیه کوتاه مطبوعاتی اعلام کرد: اسیران فلسطینی از مرگ و شهادت در میادین نبرد هراسی نداشتند و در میادین مقابله داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اشغالگر هم از مرگ نخواهند ترسید. اگر خواهان جنگی علنی هستید ما نیز آماده نبردیم و آتشفشان آزادی در مقابل این اشغالگر ظالم طغیان خواهد کرد.
پیش از این شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی موافقت کرده است که ایتامار بن گویر، رئیس حزب قدرت یهود روی تصویب قانون مجازات اعدام برای عاملان عملیات علیرغم مخالفت سیستم امنیتی از ترس افزایش عملیات و ربودن سربازان کار کند.
وزارت اسیران و آزادگان غزه وابسته به حماس نسبت به رویکردهای خطرناک دولت تندرو رژیم صهیونیستی با آغاز ترویج این قانون هشدار داد.
وزارت خارجه فلسطین نیز در بیانیه‌ای از جامعه جهانی، اتحادیه اروپا و دولت آمریکا خواست، برقراری روابط با دولت آینده رژیم صهیونیستی را به پایبندی این دولت به قوانین بین‌المللی، اصول حقوق بشر و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی مشروط کنند.
این وزارتخانه با بیان اینکه اخبار مربوط به توافقات نتانیاهو و متحدانش در دولت ائتلافی را با نگرانی دنبال می‌کند، نتانیاهو را از دادن فرصت به بن گویر برای تلاش پیرامون قانون اعدام اسیران و سایر تعهداتی که هنوز علنی نشده‌اند، منع کرد.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.