تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
کد خبر : 3425

واکسیناسیون در تهران از مرز ۴ میلیون دوز عبور کرد

واکسیناسیون در تهران از مرز ۴ میلیون دوز عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در مراسم راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای خاوران، اظهار داشت: دیروز هفتمین روزی بود که تعداد واکسیناسیون روزانه در تهران بالای ۱۰۰ هزار دز بوده است. وی ادامه داد: تا انتهای این هفته تمام گروه‌های مشاغل مندرج در گروه سوم از جمله فرهنگیان هم واکسن دریافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در مراسم راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای خاوران، اظهار داشت: دیروز هفتمین روزی بود که تعداد واکسیناسیون روزانه در تهران بالای ۱۰۰ هزار دز بوده است.

وی ادامه داد: تا انتهای این هفته تمام گروه‌های مشاغل مندرج در گروه سوم از جمله فرهنگیان هم واکسن دریافت می‌کنند و تاکنون ۸۰ درصد این کار انجام شده است.

زالی اظهار داشت: با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حداقل ۶ هزار دز واکسن روزانه به ظرفیت تزریق واکسن کرونا در تهران اضافه خواهد شد.

وی از افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران خبر داد و گفت: در روزهای آینده شاهد افتتاح مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران خواهیم بود که این کار بر اساس نقشه یابی از لحاظ جمعیت و سایر شاخص‌ها، انجام خواهد شد.

زالی بیان داشت: با راه اندازی مراکز واکسیناسیون، هم شاهد افزایش ظرفیت تزریق و هم سرعت بخشیدن واکسینه کردن مردم، خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.