تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 28994

هند میزبان والیبال باشگاه‌های جهان شد

هند میزبان والیبال باشگاه‌های جهان شد

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت هندوستان تایمز، هند میزبان رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های جهان شد و بر این اساس یک تیم از هند در رقابتها حاضر خواهد بود؛ جایی که این تیم با باشگاه‌های معتبر از کشورهایی مانند ایتالیا، برزیل و ایران رقابت سختی خواهد داشت. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت هندوستان تایمز، هند میزبان رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های جهان شد و بر این اساس یک تیم از هند در رقابتها حاضر خواهد بود؛ جایی که این تیم با باشگاه‌های معتبر از کشورهایی مانند ایتالیا، برزیل و ایران رقابت سختی خواهد داشت.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان بین ۶ تا ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. شهر میزبان رقابتها هنوز اعلام نشده است.
سایت فدراسیون جهانی والیبال در بیانیه‌ای در رابطه با این اتفاق نوشت: FIVB خوشحال است که والیبال باشگاهی مردان جهان برای اولین بار در هند با شرکت برترین باشگاه های جهان برگزار خواهد شد.
سایت فدراسیون والیبال هند نیز نوشت:‌ این یک لحظه تاریخی برای ورزش هند است. برای اولین بار در یک ورزش جهانی، بهترین ورزشکاران از سراسر جهان برای نشان دادن استعداد خود به هند می آیند و بازیکنان هندی ما فرصت رقابت با آنها را خواهند داشت. این به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم به المپیک ۲۰۲۸ صعود کنیم.
سال گذشته تیم والیبال پیکان از ایران در رقابتها شرکت کرد و بین ۶ تیم در رده پنجم ایستاد و در نهایت پروجا ایتالیا عنوان قهرمانی را به دست آورد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.