تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 27473

هندبالیست‌ها قبل از اعزام به مسابقات جهانی چه گفتند؟

هندبالیست‌ها قبل از اعزام به مسابقات جهانی چه گفتند؟

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی جهان لهستان/سوئد از ۲۲ دی آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با تیم‌های مونته‌نگرو، اسپانیا و شیلی همگروه است. مجتبی کرمیان کاپیتان تیم ملی هندبال در این باره گفت: تعداد زیادی به تیم ملی دعوت شدیم اما رفته رفته تعداد کم شد و بهترین‌ها

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی جهان لهستان/سوئد از ۲۲ دی آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با تیم‌های مونته‌نگرو، اسپانیا و شیلی همگروه است. مجتبی کرمیان کاپیتان تیم ملی هندبال در این باره گفت: تعداد زیادی به تیم ملی دعوت شدیم اما رفته رفته تعداد کم شد و بهترین‌ها ماندند. همه شرایط را در اردو سپری می‌کنیم تا نتیجه خوبی در مسابقات بگیریم. گروه سختی در قهرمانی جهان داریم اما نا امید نیستیم. بازی اول بازی مهمی است و گویی فینال زودرس است. تمام تمرکز ما این است که از گروه صعود کنیم. آنالیز خوبی از تیم شیلی داشتیم و امیدواریم که بتوانیم برنده باشیم. تقریبا می‌توانیم این کار را کنیم و دقیقا می‌دانیم در زمین چه باید کنیم.
وی در مورد سطح هندبال ایران گفت: مربی‌در سطح وویوویچ همیشه آرزوی هندبالیستها بوده است. او می‌تواند سطح هندبال ایران را بالا ببرد. جوانهای زیادی را وارد تیم کرده و فکر می‌کنم که در آینده نتیجه خوبی بگیریم.
مهرداد صمصامی نیز گفت: اردوی آخر را پشت سر می‌گذاریم. این اردو بیشتر هماهنگی و تاکتیک است. اردوی قبلی بدنسازی بود و مربیان خارجی خوبی داشتیم و شرایط خوب است. تیم ملی در حال حاضر تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها است. فکر کنم در این شرایط تیم قوی‌ داشته باشیم و سعی می‌کنیم با این بازیکنان نتیجه خوبی بگیریم.
صمصامی همچنین گفت: بازی اول مقابل شیلی بازی سرنوشت سازی است و امیدواریم بازی را با برد پشت سر بگذاریم و صعود کنیم. بازی با مونته نگرو و اسپانیا سخت‌تر است. امیدواریم بازی‌های خوبی داشته باشیم و از گروه صعود کنیم.
وی در مورد مصدومیت بازیکنان گفت: خداراشکر بازیکنان ما مصدومیت جدی ندارند. مصدومیت ها جزئی است. از لحاظ بدنی تیم در شرایط خوبی قرار دارد. چند دیدار تدارکاتی هم داریم و امیدوارم برای کسی اتفاقی نیفتد و بتوانیم خوب پیش رویم.
وی گفت: وویوویچ مربی بزرگی است و در سطح بازیگری و مربیگری عالی بوده است. ما هم حالا در سطح خوبی قرار داریم و با وجود او تیم‌های دیگر روی تیم ما حساب ویژه باز خواهند کرد.
سلامان بربط نیز گفت:خداراشکر به آمادگی نسبی رسیده‌ایم. به لهستان می رویم تا بهترین نتیجه را داشته باشیم. مونته نگرو، اسپانیا و شیلی همگروه‌های ما هستند. اگر شیلی را ببریم می‌توانیم صعود کنیم. هر تیمی که به جام جهانی می‌آید برای برد می‌آید. همه برای بهترین نتیجه و برد می‌آیند و تیم‌های خوبی هستند. امیدواریم در فینال زودرس مقابل شیلی نتیجه خوبی کسب شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.