تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 20054

همکاری پوچه‌دیاز با فدراسیون هندبال تا پایان بازیهای کشورهای اسلامی

همکاری پوچه‌دیاز با فدراسیون هندبال تا پایان بازیهای کشورهای اسلامی

افسانه دهقانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جذب مونتسرات پوچه‌دیاز مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: انتخاب مربی خارجی را طبق برنامه‌ریزی در دستور کار داشتیم، حتی در مسابقات لیگ برتر هم او از طریق صفحه فدراسیون فیلم بازی‌ها را دیده و بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داده بود. همچنین

افسانه دهقانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جذب مونتسرات پوچه‌دیاز مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: انتخاب مربی خارجی را طبق برنامه‌ریزی در دستور کار داشتیم، حتی در مسابقات لیگ برتر هم او از طریق صفحه فدراسیون فیلم بازی‌ها را دیده و بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داده بود. همچنین اطلاعات بازیکنان مثل قد، سن، پست، دست قالب و پیشینه آنها را برای او ارسال کردیم. مونتسرات به خوبی تیم را آنالیز کرده است.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: در کنار این مربی اسپانیایی، ظهرابی به عنوان مدیر فنی انتخاب شده است و نظارت بر لیگ را داشت. بنابراین اینطور نبوده که امروز کادر تشکیل شده باشد و همین امروز نفرات به اردو دعوت شده باشند. از قبل هم ترکیب تیم مشخص بود و کادر فنی لیست را در ذهن داشته‌اند. به محض اینکه به ما اطلاع رسانی شد که تیم عازم قونیه می‌شود ما لیست را به کمیته المپیک اعلام کردیم. همین نفرات هم اکنون در اردو هستند.

دهقانی در پاسخ به این سوال که آیا مربی اسپانیایی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا کنار تیم زنان خواهد بود، گفت: طبق نظر ما می‌خواهیم این مربی تا  قهرمانی آسیا ما را همراهی کند ولی باید فدراسیون در بازی‌های کشورهای اسلامی او را مورد آزمون و خطا قرار بدهد و خود او هم به هر حال تصمیمات ذهنی خود را دارد. بنابراین برنامه ما اکنون تا پایان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است. بعد از آن با توجه به شرایط زمانی و مکانی تصمیم می‌گیریم که با او ادامه دهیم یا با توجه به شرایط تغییراتی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: از زمانی که کمیته ملی المپیک به ما اعلام کرد که می‌توانیم در بازی‌های هبستگی کشورهای اسلامی حضور داشته باشیم تا زمان اعزام تنها یک ماه زمان داشتیم. در این فاصله کار بسیار ضرب الاجلی که کردیم سریعا کادرفنی را تشکیل دادیم و بلافاصله از مربیان برنامه اردوها را گرفتیم. مربی هم به یک فرصت احتیاج دارد تا بازیکنانش را آزمایش، بررسی و انتخاب کند و بعد برنامه تدارکاتی برای تیمش در نظر بگیرد. طبیعی است که در این زمان محدود همه چیز از جمله دیدارهای تدارکاتی امکان پذیر نیست.

وی در پایان گفت: اکنون کادر خیلی سریع هم عمل کند. ما دو اردو بیشتر نمی‌توانیم داشته باشیم. یک اردو از ۱۹ تا ۳۱ تیر خواهیم داشت و بعد از چند روز استراحت اردوی آخر متصل به اعزام خواهد بود. تیم ۱۲ مرداد عازم قونیه می‌شود. با دو اردو هیچ امکان و فرصتی برای دیدار تدارکاتی خارجی نداریم اما با تیم ملی نوجوانان که اکنون در اردو هستند برنامه ریزی شده که دیدار دوستانه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.