تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 11188

هفته پایانی لیگ برتر تیروکمان به تعویق افتاد

هفته پایانی لیگ برتر تیروکمان به تعویق افتاد

محبوبه شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد که فردا (جمعه) در سایت تیروکمان برگزار می‌شود، با تصمیم فدراسیون و مسئولان برگزاری لیگ برتر، هفته پایانی مسابقات لیگ به تعویق افتاد و در بهمن ماه برگزار خواهد شد. وی درباره وضعیت تیم‌ها

محبوبه شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد که فردا (جمعه) در سایت تیروکمان برگزار می‌شود، با تصمیم فدراسیون و مسئولان برگزاری لیگ برتر، هفته پایانی مسابقات لیگ به تعویق افتاد و در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره وضعیت تیم‌ها در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان، گفت: به دلیل نزدیکی امتیازات وضعیت هیچ تیمی از نظر قهرمانی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر مشخص نیست، لیگ امسال برخلاف سال گذشته از پویایی، انسجام و حساسیت بیشتری برخوردار است و رقابت‌ها حرفه‌ای و امتیازات نزدیک به هم است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان همچنین با اشاره به پشتوانه سازی در رقابت‌های لیگ برتر امسال، افزود: امسال علاوه بر حضور تمام ملی‌پوشان در لیگ، در هر تیمی به منظور پشتوانه سازی یک نوجوان و جوان نیز حضور داشت و رقابت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بود و رکوردهای خوبی جابجا شد.

شهریاری هزینه ورودی تیم‌ها برای شرکت در لیگ برتر تیروکمان را مبلغ ۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال برای این که بتوانیم زمینه حضور ورزشکاران پاراتیروکمان را در لیگ فراهم کنیم، هر تیمی که از یک یا دو ورزشکار معلول برخوردار بود، هزینه ورودی آن تیم‌ها برای حضور در لیگ ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با برگزاری هر چه بهتر رقابت های لیگ برتر، کمانداران قوی و خوبی را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم تا کمانداران را کم کم برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.