تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 21730

هزینه اردوی هانوفر تیراندازان ۴.۵ میلیارد می‌شد؟

هزینه اردوی هانوفر تیراندازان ۴.۵ میلیارد می‌شد؟

سرمربی تیم ملی تفنگ بعد از لغو اردوی تدارکاتی هانوفر آلمان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی هانوفر برای ما خیلی مهم بود. بحث آماده‌شدن در شرایط مسابقات برای همه رشته های ورزشی مهم است و همه رشته‌ها اردوی برون مرزی دارند. برای ما اهمیت این اردو بیشتر بود چون باید تجهیزات

سرمربی تیم ملی تفنگ بعد از لغو اردوی تدارکاتی هانوفر آلمان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی هانوفر برای ما خیلی مهم بود. بحث آماده‌شدن در شرایط مسابقات برای همه رشته های ورزشی مهم است و همه رشته‌ها اردوی برون مرزی دارند. برای ما اهمیت این اردو بیشتر بود چون باید تجهیزات را به روز کنیم و مهمات مرغوب تهیه کنیم. متاسفانه لغو شد و باید با همین شرایط ادامه دهیم.
باقری در ادامه گفت: اردوهای داخلی را دنبال می‌کنیم. کادر فنی و ملی‌پوشان همگی می‌دانیم که این‌ها روی کار تاثیر دارد اما امیدمان را از دست نداده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم در همین شرایط به حداکثر آمادگی برسیم.
وی به تعویض سلاح تیراندازان در اردوی هانوفر اشاره کرد و گفت: تمام تجهیزات و سلاح‌های ما آلمانی است‌. نیازمند این بودیم که در آنجا قطعاتی تهیه کنیم و حتی قرار بود در این اردو سلاح تیراندازان را عوض کنیم. درست است که سلاح‌ها کار می‌کند اما زمانی که ما انتظار عملکرد عالی از یک وسیله داریم باید آن را همیشه سالم و به روز کنیم. کار خاصی هم نمی‌شود کرد و باید با همین شرایط کنار بیاییم.
باقری گفت: صحبت‌هایی شده که مقداری مهمات تهیه شود تا حداقل تمرینات داخلی را با مهمات داشته باشیم و امیدواریم که انجام شود تا بتوانیم چیزی که از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم. 
سرمربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به پرسشی در مورد برآوردی که فدراسیون برای هزینه اردوی هانوفر آلمان به میزان ۴ میلیارد و نیم کرده بود گفت: برآورد هزینه سفر کار سختی نیست هر کسی می‌تواند انجام دهد. هزینه این اردو را بلیت هواپیما، هتل و هزینه‌های جانبی همچون هزینه تمرین در سالن که هر دفعه برای هر نفر ۱۵ یورو است را شامل می‌شود. هر کسی می‌تواند با یک گوشی هوشمند آن‌ها را حساب کتاب کند. ما حساب کردیم به این رقم نرسیدیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.