تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 17330

هراز مسدود می‌شود /انسداد یک محور به دلیل طوفان شن

هراز مسدود می‌شود /انسداد یک محور به دلیل طوفان شن

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت:  از ساعت ۸ صبح امروز جاده فهرج – شوره گز در استان کرمان به علت طوفان شن و کاهش میدان دید رانندگی موقتا مسدود شده است. اما در دیگر جاده‌های کشور تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است. وی از انسداد

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت:  از ساعت ۸ صبح امروز جاده فهرج – شوره گز در استان کرمان به علت طوفان شن و کاهش میدان دید رانندگی موقتا مسدود شده است. اما در دیگر جاده‌های کشور تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی از انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز خبر داد و گفت: این محور  از فردا یکشنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل انجام عملیات عمرانی راه و کارگاه جاده‌ای، مسدود می‌شود و در این مدت تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌گیرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهارکرد:‌ وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان گزارش شده و این موضوع موجب کاهش دید در این محورها شده که لازم است رانندگان با دقت بیشتری مسیر خود را طی کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.