تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 10017

نیروهای امنیتی هند ۱۳ روستایی را اشتباهی کشتند!

نیروهای امنیتی هند ۱۳ روستایی را اشتباهی کشتند!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک افسر ارتش هند که نخواست نامش فاش شود، گفت که سربازان این کشور، پس از دریافت اطلاعاتی درباره تحرکات قانون‌شکنان در این منطقه، به سمت یک کامیون تیراندازی کرده و شش تن را به قتل رساندند. وی ادامه داد، پس از آن، روستاییان خشمگین دو خودروی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک افسر ارتش هند که نخواست نامش فاش شود، گفت که سربازان این کشور، پس از دریافت اطلاعاتی درباره تحرکات قانون‌شکنان در این منطقه، به سمت یک کامیون تیراندازی کرده و شش تن را به قتل رساندند.

وی ادامه داد، پس از آن، روستاییان خشمگین دو خودروی ارتش را به آتش کشیدند که در نتیجه آن، سربازان باز هم به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و هفت تن دیگر را کشتند.

این افسر ارتش افزود: همچنین یک سرباز ارتش در درگیری با معترضان، کشته شد.

یکی از مقامات ارشد ایالات «ناگالند» هند، با صدور دستور تحقیق درباره این قتل‌ها که در روز شنبه اتفاق افتاد، در توییتر نوشت: «این اتفاق ناگوار که منجر به کشته شدن غیرنظامیان شد، به شدت محکوم است.»

مهاجمان غالبا پس از حمله به نیروهای دولتی در این منطقه دورافتاده در شمال شرق هند، به میانمار که در همسایگی آن‌هاست، می‌گریزند.

یکی از مقامات محلی نیز گفت که افراد کشته شده، کارگران معدن زغال سنگ بوده‌اند.

«آمیت شاه» وزیر کشور هند به خاطر این «حادثه ناگوار» ابراز ناراحتی شدید کرده و گفت، دولت درباره این قتل‌ها تحقیق خواهد کرد.

به گفته یک مقام ناشناس ارتش هند، سربازان پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قصد مهاجمان برای حمله به نیروهای نظامی در این منطقه، از یک هفته قبل در آنجا کمین کرده بودند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.