تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۵۳
کد خبر : 19527

نقاشی‌های «خیلی دور، گاهی نزدیک» به گویه رسید

نقاشی‌های «خیلی دور، گاهی نزدیک» به گویه رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری گویه، «خیلی دور، گاهی نزدیک» سومین نمایشگاه انفرادی الهام قربانی شاد است. نقاش در این مجموعه با نگاه به طبیعت، در مرز منظره‌نگاری و نقاشی آبستره حرکت می‌کند. الهام قربانی‌شاد از سال ۹۴ و با نمایشگاه انفرادی «زنان بی‌شماره» در گالری ۲۶ وارد فضای حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری گویه، «خیلی دور، گاهی نزدیک» سومین نمایشگاه انفرادی الهام قربانی شاد است. نقاش در این مجموعه با نگاه به طبیعت، در مرز منظره‌نگاری و نقاشی آبستره حرکت می‌کند.

الهام قربانی‌شاد از سال ۹۴ و با نمایشگاه انفرادی «زنان بی‌شماره» در گالری ۲۶ وارد فضای حرفه‌ای شد. در همین سال در بینال فلورانس و آرت‌فر پارما شرکت کرد. سال ۹۹ با نمایشگاه «خودی دیگر» به گالری سایه رفت. در این مدت در چند نمایشگاه گروهی از جمله نمایشگاه صد هنرمند، صد اثر نیز شرکت کرد. قربانی‌شاد در یک سال گذشته در نمایشگاه جهانی هنر دوبی و آرت‌فر ارمنستان نیز حضور داشته است.

آثار الهام قربانی‌شاد جایی بین نقاشی فیگوراتیو و آبستره ایستاده است. چنانکه خودش نیز قبلاً در مصاحبه‌ای گفته، زمانی هم که با انسان‌ها مواجه می‌شود در ذهنش در حال آبستره کردن فیگورهایشان است.

قربانی شاد دانش‌آموخته‌ گرافیک از هنرستان هنرهای زیبای دختران و دانشگاه آزاد در سال ۷۴ است. سال ۸۴ با کلاس‌های احمد وکیلی، نقاشی را آغاز و در دهه‌ ۹۰ با کلاس‌های بابک اطمینانی رویکرد آبستره را در نقاشی بیشتر تجربه کرد.

این نمایشگاه شامل ۱۶ اثر است که روز جمعه ۱۷ تیر ماه ساعت ۶ تا ۹ عصر در گالری گویه افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ۲۷ تیر ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب از این نمایشگاه به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، تقاطع مشاهیر، پلاک ۳۹، گالری گویه دیدن کنند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.