تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 10576

نفت مسجدسلیمان تیم دلربایی حتی برای بازیکنان درجه دوم هم نیست

نفت مسجدسلیمان تیم دلربایی حتی برای بازیکنان درجه دوم هم نیست

احمد تاجمیری دشتکی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همانطوری که پیش بینی می شد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که مدت ها است بدون مدیرعامل و هیات مدیره اداره می شود، دچار بحران در نتیجه گیری شده است و همانند فصل گذشته که روز آخر توانست در جدول مسابقات باقی ماند، این بار نیز

احمد تاجمیری دشتکی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همانطوری که پیش بینی می شد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که مدت ها است بدون مدیرعامل و هیات مدیره اداره می شود، دچار بحران در نتیجه گیری شده است و همانند فصل گذشته که روز آخر توانست در جدول مسابقات باقی ماند، این بار نیز دچار مشکلات متعدد شده است.

وی بیان کرد: از باشگاهی که بیست روز مانده به شروع مسابقات تازه به یاد جذب بازیکن و مربی میوفتد و برای تمرین کردن سرگردان بین تهران، اهواز و مسجدسلیمان است، مگر به غیر از این انتظاری هم می رود. من دغدغه‌های اصلی هواداران متعصب تیم را درک می کنم و به عنوان یک هوادار و پیشکسوت مسجدسلیمانی به خود می بالم که نفت مسجدسلیمان حامیان خوبی دارد اما صادقانه می گویم که مشکل نفت مسجدسلیمان ساختاری است نه فنی.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: قبول دارم نفت تا پایان هفته دهم در میان تیم های پایین جدول قرار دارد اما تیم باید تقویت شود، البته نفت مسجدسلیمان با توجه به محدودیت های مالی و مشکلاتی که دست به گریبان است، تیمی دلربا برای بازیکنان درجه اول و دوم نیست ولی همین بازیکنان امروز می توانند با تلاش های خود از نام مسجدسلیمان دفاع کنند. هواداران نفت که در کشور بی‌نظیر هستند، دغدغه حل مشکلات را دارند و حق هم دارند که نگرانی خود را بیان کنند اما معتقدم که نفت در نیم فصل دوم شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: البته برخی از آقایانی  که بیرون از خوزستان هستند، اعتقاد دارند بازیکنان نفت در حد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیستند و گویا فراموش کردند تیم نفت زمانی پروسه یارگیری را شروع کرد که عملا در فصل نقل و انتقالات بازیکن به درد بخوری باقی نمانده بود و پانزده تیم دیگر همه نفرات شاخص را به خدمت گرفته بودند. من قصد دفاع از کمالوند و کادرش را ندارم ولی اگر واقع بینانه بخواهیم به این نکته بپردازیم، مشکلات ساختاری باشگاه مجالی برای بررسی نکات فنی نمی گذارد.

تاجمیری دشتکی گفت: این مشکلات سال ها تست که وجود دارد و متاسفانه گوش شنوایی هم نیست. ما نمی توانیم یک طرفه به قاضی برویم و همه مشکلات را گردن کادر فنی و بازیکنان بیاندازیم. از تیمی که درست یارگیری نکرده و عملا فصل بدنسازی و بازی های تدارکاتی را از دست داده، مگر انتظاری جز این می رود. به هر حال نمی توانیم از کنار این مشکلات بزرگ بی تفاوت بگذریم و اشکال کار را جای دیگری جستجو کنیم. همواره به عملکرد مربیانی مثل فیروز کریمی، علیرضا مرزبان، محمود فکری و … که امتحان پس داده بودند و در تیم های بزرگ عملکرد فنی خود را ثابت کرده اند، در نفت مسجدسلیمان انتقاد کردیم اما هیچ زمانی واقع گرا نبودیم و به اصل اشکال همواره بی توجهی کردیم. به اعتقاد من این تیم چه با کمالوند و چه با هر مربی دیگری تا ساختار و روش تیم داری خود را تغییر ندهد به آرامش نخواهد رسید. تغییر سرمربی در نفت مسجدسلیمان فقط پاک کردن صورت مساله است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.