تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 21756

نعمتی: تصمیمی برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ندارم

نعمتی: تصمیمی برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ندارم

به گزارش ایسنا، زهرا نعمتی در حاشیه مجمع عمومی سالانه کمیته ملی پارالمپیک در ارزیابی از عملکرد این کمیته در یک سال گذشته اظهار کرد: این کمیته در یک سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشت و ما سال گذشته شاهد افتخارات خوبی از ورزشکاران در پارالمپیک توکیو بودیم و این نشان می‌دهد که این اتفاقات

به گزارش ایسنا، زهرا نعمتی در حاشیه مجمع عمومی سالانه کمیته ملی پارالمپیک در ارزیابی از عملکرد این کمیته در یک سال گذشته اظهار کرد: این کمیته در یک سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشت و ما سال گذشته شاهد افتخارات خوبی از ورزشکاران در پارالمپیک توکیو بودیم و این نشان می‌دهد که این اتفاقات به خاطر برنامه ریزی دقیق و تیم خیلی خوبی که در پارالمپیک حضور داشتند که تلاش آن ها منجر به کسب جایگاه سوم در توکیو شد. هر چند این تلاش ها و زحمات کمتر دیده می شود.

وی درباره وضعیت خود و این که تمریناتش را از چه زمانی آغاز خواهد کرد، افزود: تمرینات بدنسازی خود را شروع کردم و سعی دارم با برنامه ریزی دقیق برای مسابقات آینده آماده شوم، البته اوضاع تمرینات خوب است و مطمئنم در ادامه بهتر نیز خواهد شد.

قهرمان پارالمپیک توکیو با بیان اینکه اتفاقات خوبی در آینده در تیر و کمان رقم خواهد خورد، تصریح کرد: یک سری تغییرات در تیرو کمان رقم خواهد خورد که قطعا به نفع این رشته خواهد بود.

نعمتی همچنین در پاسخ به این پرسش که اعلام کردید در پارالمپیک پاریس حضور نخواهید داشت، افزود: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و همچنان تلاش می‌کنم که حضور موفقی در بازی های آسیایی داشته باشم.

نعمتی پیرامون این پرسش که آیا در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین نیز شرکت خواهید کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی من روی بازی های آسیایی است و هنوز تصمیمی برای حضور در بازی های پاراآسیایی ندارم.

این ملی پوش تیروکمان همچنین درباره حضور خسروی وفا در کمیته ملی المپیک و اینکه آیا این تغییرات تأثیری در آینده ورزشکاران پارالمپیکی خواهد داشت یا خیر؟ گفت: جا دارد به محمود خسروی وفا تبریک بگویم این حضور با توجه به تجربیات زیادی که او دارد در کمیته ملی المپیک سبب خیر خواهد بود، اما این نگرانی برای ما وجود دارد که در پارالمپیک چه اتفاقی رخ خواهد داد و چه کسی سکان  این حوزه را برعهده می‌گیرد، پارالمپیک دوران اوج خود را طی می کند و حضور خسروی وفا با مدیریت خوبی که داشت به شدت تأثیر گذار بود.

نعمتی ادامه داد: امیدوارم هر فردی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد، همچنان اوج پارالمپیک را ببینیم و شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در آینده باشیم.

وی درباره علت غیبت خود در بازی های کشورهای اسلامی نیز گفت: به آمادگی کافی نرسیده بودم و بعد از رقابت های پارالمپیک به دلیل حضور در اردوهای شبانه روزی نیاز به استراحت داشتم، در حال حاضر نیز هدفم تمرین و تلاش است تا بتوانم در رویدادهای آینده عملکرد موفقی داشته باشم.

نعمتی در پایان ضمن تشکر از خدمات و زحمات صالحی امیری افزود: در طی این سال ها وی زحمات زیادی را برای ورزش کشور کشیده اند و با بودجه‌ای که به ورزش تزریق کرد، کمک زیادی به رشد و پیشرفت ورزش انجام دادند. امیدوارم با حضور خسروی وفا نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد که به نفع ورزشکاران و قهرمانان باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.