تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۸
کد خبر : 3431

نشست احزاب سیاسی عراق پیش از انتخابات اکتیر/سخنگوی دولت: انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود

نشست احزاب سیاسی عراق پیش از انتخابات اکتیر/سخنگوی دولت: انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حسن ناظم، سخنگوی کابینه عراق در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق تاکید کرد که کابینه از برگزاری انتخابات در تاریخ مقررش دست نمی‌کشد و انتخابات زودهنگام دهم اکتبر آتی برگزار می‌شود. پس از انتشار خبرهایی از انجام برخی مذاکرات سیاسی جهت

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حسن ناظم، سخنگوی کابینه عراق در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق تاکید کرد که کابینه از برگزاری انتخابات در تاریخ مقررش دست نمی‌کشد و انتخابات زودهنگام دهم اکتبر آتی برگزار می‌شود.

پس از انتشار خبرهایی از انجام برخی مذاکرات سیاسی جهت به تعویق انداختن انتخابات، کابینه الکاظمی بر برگزاری آن در تاریخ مقررش تاکید کرد.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق و الکاظمی چند هفته قبل تاکید کرده بودند که انتخابات در تاریخ خود برگزار می‌شود.

گردهمایی احزاب سیاسی

همچنین یک منبع سیاسی آگاه در گفتگو با خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت که گروه‌های سیاسی این کشور به زودی نشست مهمی درباره انتخابات زودهنگام با حصور دستگاه قضایی و نماینده سازمان ملل خواهند داشت.

این منبع گفت: قرار است این نشست با حضور الکاظمی و تمامی گروه‌های سیاسی عراق جهت اتخاذ تصمیمات مهمی درباره انتخابات زودهنگام پارلمان و تاریخ آن برگزار شود.

منبع یاد شده افزود: گروه‌های سیاسی هم که پیشتر اعلام کرده بودند انتخابات را تحریم می‌کنند، برای حضور در این نشست دعوت شدند و علاوه بر سازمان ملل، شورای کمیسیونرها در کمیساریای انتخابات و شورای عالی دستگاه قضایی در آن شرکت دارند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.