تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 20922

نخستین سرمربی خارجی هندبال به لیگ‌ بانوان رسید

نخستین سرمربی خارجی هندبال به لیگ‌ بانوان رسید

تیم هندبال بانوان سپاهان که فصل گذشته با هدایت اعظم قینانی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد، اکنون برای حضور در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر، «مونتسرات پوچه‌دیاز» مربی اسپانیایی را به‌عنوان سرمربی تیم هندبال بانوان و مدیر فنی تیم‌های پایه هندبال بانوان انتخاب کرد. قینانی نیز این فصل در کنار

تیم هندبال بانوان سپاهان که فصل گذشته با هدایت اعظم قینانی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد، اکنون برای حضور در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر، «مونتسرات پوچه‌دیاز» مربی اسپانیایی را به‌عنوان سرمربی تیم هندبال بانوان و مدیر فنی تیم‌های پایه هندبال بانوان انتخاب کرد.

قینانی نیز این فصل در کنار سرمربی اسپانیایی سپاهان، به‌عنوان مربی بر نیمکت تیم هندبال بانوان سپاهان خواهد نشست. از جمله افتخارات این سرمربی در دوره بازیگری می‌توان به کسب ۱۱ قهرمانی لیگ برتر اسپانیا، ۷ قهرمانی جام پادشاهی اسپانیا، ۴ جام قهرمانی مسابقات ای.بی.اف، ۳ قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا، یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی باشگاه‌های اروپا، یک قهرمانی سوپر جام اروپا اشاره کرد.

وی همچنین سابقه کسب برترین بازیکن لیگ اسپانیا را در چند دوره در کارنامه ورزشی خود دارد.

مونتسرات پوچه‌دیاز علاوه بر سابقه درخشان بازیکنی، در عرصه مربیگری نیز موفق به ۳ قهرمانی لیگ برتر اسپانیا، ۲ قهرمانی جام پادشاهی اسپانیا، ۴ قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا و حضور در جام باشگاه‌های اروپا با باشگاه «بِرابِرا» شده و مربی باشگاه «مارورده» بوده است.

این مربی اسپانیایی به‌عنوان مربی هدایت تیم هندبال بانوان ایران را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده‌ خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.