تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 9389

ناصر شهنازی: هدف سایپا قهرمانی نیست/ حضور تماشاگران در والیبال باید سخت‌گیرانه باشد

ناصر شهنازی: هدف سایپا قهرمانی نیست/ حضور تماشاگران در والیبال باید سخت‌گیرانه باشد

به گزارش ایسنا، هشت هفته از لیگ برتر والیبال مردان سپری شده است و در حال حاضر سپاهان اصفهان با ۸ برد و ۲۳ امتیاز صدرنشین است. سایپا  که از باشگاه‌های معتبر والیبال است امسال شرایط چندان مطلوبی ندارد. این تیم تنها دو پیروزی کسب کرده و در ۶ مسابق هدیگر خود شکست خورده است و

به گزارش ایسنا، هشت هفته از لیگ برتر والیبال مردان سپری شده است و در حال حاضر سپاهان اصفهان با ۸ برد و ۲۳ امتیاز صدرنشین است.

سایپا  که از باشگاه‌های معتبر والیبال است امسال شرایط چندان مطلوبی ندارد. این تیم تنها دو پیروزی کسب کرده و در ۶ مسابق هدیگر خود شکست خورده است و اکنون با ۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ قرار دارد.

ناصرشهنازی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد عملکرد تیم خود در لیگ والیبال گفت: نگرش، اهداف و سرمایه‌گذاری سایپا امسال نسبت به گذشته متفاوت شده و برای قهرمانی بسته  نشده است. تیمی تقریبا جوان داریم و تعدادی بازیکن آینده‌دار را کنار هم  جمع کرده‌ایم تا آن‌ها را از نظر کیفی ارتقا بدهیم و بعدها در سطح ملی درخشش داشته باشند. از طرفی با توجه به نام سایپا که برندی در والیبال است، می‌خواهیم در لیگ هم جایگاه مناسبی داشته باشیم، اما با توجه به سرمای‌گذاری عظیمی که خیلی از تیم‌ها انجام داده‌اند، این کار سخت است. تمام تلاشمان را  می‌کنیم تا با ارتقا سطح کیفی بازیکنان، بازی‌های خوب و تماشاگر پسندی ارائه بدهیم و نیم نگاهی هم به نتایج داشته باشیم. از نتایج به دست آمده تا الان رضایت کامل نداریم. این عملکرد دلایل مختلفی دارد که سعی می‌کنیم آن‌ها را بررسی کنیم و از این به بعد بازی‌های بهتری ارائه بدهیم. البته از نوع بازی بازیکنان راضی هستیم، چو ن خیلی زحمت می‌کشند، اما نتیجه آن چیزی نیست که انتظار داشتیم.  

او در مورد پیروزی مقابل هورسان در هفته هشتم لیگ بیان کرد: این تیم دو برد خیلی خوب آورده بود و از نظر روحی و روانی شرایط بهتری نسبت به ما داشت. ما هم  بخاطرحضور مدیرعامل باشگاه در اردوی شب قبل ازمسابقه و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشت و به درد و دلشان  گوش کرد،  شرایط روحی بهتری  پیدا کردیم. ما از نظر فنی آمادگی کامل داریم و تنها بحث روحی و روانی اذیتمان می‌کرد. فکر می‌کنم صحبت‌هایی که در این جلسه شد و قول و قرارهایی که دادند، تاثیرش را گذاشت و مقابل هورسان  بازی بسیار خوبی ارائه دادیم.  

سرمربی والیبال سایپا به فشردگی مسابقات لیگ  اشاره  کرد و گفت: اگر طبق آیین‌نامه عمل می‌کردند، باید لیگ با ۱۲ تیم برگزار می‌شد اما فدراسیون از تبصره‌های آیین نامه استفاده و دوتیم را اضافه کرد.  در این شرایط باید زمان برگزاری لیگ را افزایش می‌دادند تا این  فشارها ایجاد نمی‌شد. محدودیت زمانی ایجاد شده توسط فدراسیون فشار مضاعفی را به تیم ها وارد کرده است. البته ما به عنوان یک تیم تهرانی از این بابت مشکلی نداریم چون یک پرواز انجام می‌دهیم و تیم‌های شهرستانی دو پرواز دارند، اما باید خود را با لیگ انطباق بدهیم.

او در مورد امکان حضور تماشاگران در سالن والیبال گفت: تماشاگران عضو جدانشدنی از ورزش هستند و حضورشان باعث دلگرمی، نشاط و انگیزه در بازیکنان می‌شود اما وقتی حضور تماشاگران در فوتبال را دیدم، به نظرم باید کمی سخت‌گیری‌ها بیشتر شود. سخت گیری در نوع  حضورشان خیلی مهم است چون اپیدمی کرونا هنوز تمام نشده و مشکلات زیادی در رابطه با این بیماری داریم. بنابراین اگر قرار بر حضور تماشاگران است، باید با سخت‌گیری  در رعایت اصول بهداشتی، فاصله‌گذاری و همچنین محدودیت تعداد نفرات انجام شود. هنوز نتوانسته‌ایم این فرهنگ را جا بیندازیم که بعد از تزریق دو دز واکسن باز هم احتمال درگیری  وجود دارد.  

شهنازی در واکنش به اینکه شایعه شده در لیگ نسبت به تست کرونای بازیکنان و تیم‌ها سخت‌گیری نمی‌شود، گفت: من هم شایعات را شنیده‌ام اما خبر موثقی ندارم. تیم ما هر ۱۰ روز یکبار تست می‌دهد و اصول بهداشتی رعایت می‌کند. امیدوارم همه باشگاه‌ها این موضوع را رعایت کنند تا دوباره شرایط سخت سال گذشته تکرار نشود.  

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.