تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
کد خبر : 3242

موافقت دولت بنت با تعیین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات

موافقت دولت بنت با تعیین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات

به گزارش ایسنا، به نقل از العین الاخباریه، در ژوئن گذشته یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «امیر حایک» را به عنوان سفیر این رژیم در امارات تعیین کرد و در انتظار تصویب آن بود که امروز یکشنبه با تعیین حایک در این سِمت موافقت شد. حایک تجربه بالایی در دو زمینه اقتصادی و گردشگری

به گزارش ایسنا، به نقل از العین الاخباریه، در ژوئن گذشته یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «امیر حایک» را به عنوان سفیر این رژیم در امارات تعیین کرد و در انتظار تصویب آن بود که امروز یکشنبه با تعیین حایک در این سِمت موافقت شد.

حایک تجربه بالایی در دو زمینه اقتصادی و گردشگری دارد و شخص مناسبی برای ایجاد پل ارتباطی میان رژیم صهیونیستی و امارات است.

حایک ۵۷ ساله رئیس اتحادیه هتلداران در اراضی اشغالی و شرکت بازیافت “ایلا” است. او قبلا مدیر کل وزارت صنایع و بازرگانی بوده است.

رژیم صهیونیستی و امارات در پی عادی سازی روابط، مجموعه قراردادهایی در حوزه گردشگری، هواپیمایی و خدمات مالی را به امضا رساندند.

اواخر ژوئن گذشته لاپید سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را افتتاح کرد و آن را «روز تاریخی» دولتش توصیف کرد.

در همین راستا، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: افتتاح سفارت “اسرائیل” در ابوظبی یک لحظه تاریخی است و ما امروز اینجا هستیم چون “صلح و همکاری در مقابل جنگ‌ها و خصومت را انتخاب کردیم”.

لاپید ادامه داد: “اسرائیل به صلح با تمامی همسایگان خود اهمیت می‌دهد، این یک لحظه تاریخی بوده و یادآور این نکته است که مردم تاریخ را می‌سازند، مردم تاریخ را می‌فهمند و آماده تغییر آن هستند، مردمی که آینده را به گذشته ترجیح می‌دهند، در واقع توافقنامه‌ها را رهبران امضا می‌کنند اما صلح را مردم می‌سازند”.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین افزود: کاری که ما امروز اینجا انجام می‌دهیم آخر راه نیست، آغاز از اینجا است و از این مکان راه را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.