تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 25746

من از ساده ترین راه در حوزه آب مقطر ثروتمند شدم

من از ساده ترین راه در حوزه آب مقطر ثروتمند شدم

می ‌دانید که تنها دلیل منطقی و معقول پس ‌انداز کردن پول این است که می‌ خواهید آن را سرمایه ‌گذاری کنید اما اگر پس اندازی برای شروع یک کار پول ساز را ندارید من به شما پیشنهاد می کنم که تجارت نوین که خود نیز آن را در حوزه آب مقطر تجربه کردم در

می ‌دانید که تنها دلیل منطقی و معقول پس ‌انداز کردن پول این است که می‌ خواهید آن را سرمایه ‌گذاری کنید اما اگر پس اندازی برای شروع یک کار پول ساز را ندارید من به شما پیشنهاد می کنم که تجارت نوین که خود نیز آن را در حوزه آب مقطر تجربه کردم در پیش بگیرید.

آب مقطر خوراکی

آب تصفیه با استفاده از فیلترهای موجود در آن، تا حد امکان باکتری ها، قارچ ها، املاح و آلاینده های مضر و شیمیایی را فیلتر می کند. در این فرآیند، حجم باکتریایی آب و املاح نسبت به آب معمولی بسیار کمتر است؛ اما نه در حد آب مقطر خوراکی ، به همین دلیل از آب تصفیه برای شرب استفاده می شود.

در کل سختی آب مقطر نسبت به آب شهر و حتی تصفیه بسیار کمتر است.

دستگاه تقطیر آب و دستگاه تصفیه به طور موثر کلر را از آب آشامیدنی حذف می کنند، که می تواند طعم آب را بهبود بخشد. اما بدن به صورت عادی به مقدار ناچیزی کلر نیاز دارد. پس به صورت مداوم از آب تصفیه و مقطر استفاده نکنید.

آب مقطر زلال

امروزه آب مقطر زلال دارای حجم ۵ لیتری و تاریخ تولید، انقضا ، سلفون دور درب ، لوگوی حک شده زیر سینی شیرینگ و نایلون بسته بندی چاپ دار می باشد

از این محصول برای امور های حساس نظیر کوره های القایی، چیلرهای خنک کننده ، کاربردهای شستشو و آبکاری قطعات فلزی ، مصارف داروسازی، دندانپزشکی، پزشکی، استفاده در آزمایشگاه های طبی در بیمارستان ها، آندایزینگ آلومینیوم ، استفاده در آزمایشگاه های فنی و خدماتی، کاربردهای حساس نظامی – صنعتی از قبیل انرژی اتمی، کاربردهای حساس صنعتی و غیره استفاده می گردد.

از آب مقطر زلال طب شیمی جهت:

انجام واکنش های شیمیایی صنعتی

استفاده در سیستم خنک کاری ماشین آلات صنعتی که در اثر کار کردن داغ می شود

مواد شیمیایی که در روند تولید آنها آب استفاده می شود

استفاده در آزمایشگاه های دانشگاه ها

کاربردهای غیر حساس صنعتی و غیره.

البته در گذشته آب مقطر به عنوان آب خالص شناخته می‌شد اما پس از مدتی با تغییر روش‌های تقطیر آب، آب فوق خالص، با استفاده از فیلتر آب اسمز معکوس و در یک فرآیند تبادل یونی و جهت استفاده در صنایع ساخت نیم‌رساناها به وجود آمد.

آب مقطر خالص

آب چکیده یا آب مقطر خالص، آبی است که ناخالصی آن به شیوه تقطیر گرفته شده باشد در این روش آب را به ظروف دیگری  انتقال  داده جوشانده و بخار از آب چکیده پایین تر ازدمای  جوش آب معمولی است.

آب مقطر در باتری اسیدی مورد  استفاده کامیون ها و اتومبیل ها استفاده می شود.

روش‌های مختلفی برای تولید آب مقطر وجود دارد:

-جوشاندن و تقطیر کردن

-عبور آب از روی رزین

-تصفیه به وسیلهٔ فیلترهای اسمز معکوس نانو فیلتر

آب مقطر خالص است و مخلوط نیست. جالب است بدانید که آب مقطر بر اساس تعداد دفعاتی که تقطیر شده باشد، درجه خلوص می‌گیرد؛ به این صورت که هر چه تعداد دفعات تقطیر بیشتر باشد، درجه خلوص آب مقطر نیز بیشتر خواهد بود.

شایان ذکر است آب دیونیزه خواص و کاربردهای بسیاری نیز دارد که در اینجا به تعدادی از این موارد اشاره می‌نمائیم. به طور معمول آب دیونیزه یا آب بدون یون، در صنایعی مثل داروسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت شخصی و صنایع میکروالکترونیک کاربرد دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.