تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 26112

منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح: اینگونه قدرشناسی بی‌سابقه بود

منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح: اینگونه قدرشناسی بی‌سابقه بود

به گزارش ایسنا، اکبر فلاح قهرمان مسابقات جهانی 1993 تورنتو و نایب قهرمان سال 1995 جهان روز جمعه در راستای ارج نهادن به زحمات مربی خود استاد منصور برزگر، یک دوره مسابقه کشتی در باشگاه کارگران با حضور تیمهای نوجوان و جوان از تهران و شهرستانها برگزار کرد. شاید این برای اولین بار بود که

به گزارش ایسنا، اکبر فلاح قهرمان مسابقات جهانی 1993 تورنتو و نایب قهرمان سال 1995 جهان روز جمعه در راستای ارج نهادن به زحمات مربی خود استاد منصور برزگر، یک دوره مسابقه کشتی در باشگاه کارگران با حضور تیمهای نوجوان و جوان از تهران و شهرستانها برگزار کرد.
شاید این برای اولین بار بود که یک شاگرد در راستای قدردانی از زحمات مربی خود یک دوره مسابقه به صورت شخصی برگزار می‌کرد که اقدامی بی‌نظیر و کم سابقه در کشتی و حتی ورزش ایران بود.
منصور برگرز سرمربی سابق تیمهای ملی کشتی ایران و دارنده یک طلا و دو نقره جهان و برنده مدال نقره المپیک 1976 مونترال در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: اقدام اکبر فلاح برای من بسیار تحسین برانگیز بود. اینکه یک شاگرد برای تجلیل از مربی خود یک دوره مسابقه را بصورت شخصی برگزار کند، شاید کم سابقه و یا بی‌سابقه بوده که اکبر فلاح به کمک دوستان خود انجام داد که از این تریبون از زحمات او تشکر و قدردانی می‌کنم. با وجود اینکه بدلیل برخی مشکلات شخصی نتوانستم در آنجا حضور داشته باشم، اما تجلیل آنها برایم بسیار ارزشمند بود و بخاطر غیبتم در این مسابقه و مراسم عذرخواهی می‌کنم.
برزگر با اشاره به حضور تیمهایی از شهرستانها در این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور تیمهایی از تهران و شهرهای دیگر برگزار شد که بسیار قابل تقدیر است. همچنین مهمانان زیادی در این مراسم حضور داشتم و از آنها تشکر می‌کنم که بخاطر تجلیل از من در باشگاه کارگران حضور پیدا کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.