تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 29207

ملی‌پوش والیبال زنان: سردار آزمون حامی شش‌دانگ ماست

ملی‌پوش والیبال زنان: سردار آزمون حامی شش‌دانگ ماست

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال سریک گنبد و سایپا تهران در دور رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند که سهم هر کدام از آنها یک برد بود. به این ترتیب بازی سوم که یکشنبه، ۱۶ بهمن در گنبد برگزار می‌شود، تکلیف فینالیست مسابقات را تعیین می‌کند تا برای کسب جام قهرمانی به

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال سریک گنبد و سایپا تهران در دور رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند که سهم هر کدام از آنها یک برد بود. به این ترتیب بازی سوم که یکشنبه، ۱۶ بهمن در گنبد برگزار می‌شود، تکلیف فینالیست مسابقات را تعیین می‌کند تا برای کسب جام قهرمانی به مصاف پیکان دیگر فینالیست مسابقات برود.
آیتک سلامت، ملی‌پوش تیم سریک گنبد در مورد دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی به ایسنا گفت: در طول فصل بردهای قاطعانه‌ای داشتیم و به عنوان دومین تیم به پلی‌آف صعود کردیم اما متاسفانه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی الهه پورصالح از بازیکنان اصلی تیم ما دچار آسیب‌دیدگی زانو شد.  
او در ادامه افزود: در ست دوم بازی رفت پلی‌آف هم کتف چپ من در رفت. ست اول را برده بودیم و می‌توانستیم در دو ست دیگر هم برنده شویم اما با آسیبی که دیدم، بچه‌ها در شوک بودند و تمرکز خود را از دست دادند. بنابراین باختیم. بازی دور برگشت به میزبانی تهران در سالن فدراسیون برگزار شد که خدا را شکر با همت و غیرت بچه‌ها برنده شدیم. سخت بود اما توانستیم.
سلامت به حضور ۳۰۰۰ تماشاگر گنبدی در بازی رفت تیم سریک با سایپا اشاره و بیان کرد: مردم گنبد خیلی والیبال‌دوست هستند. از کوچکترین تا مسن‌ترین افراد همه در سالن بودند. حس خوبی داشتیم. امسال که در بازی‌های کشورهای اسلامی با تیم ملی ترکیه بازی داشتیم، تماشاگران ترکیه در سالن بودند و ما می‌گفتیم کاش روزی در ایران چنین اتفاقی بیفتد. در گنبد این اتفاق افتاد و تماشاگران زیادی در سالن حضور داشتند. حس خیلی شیرینی بود اما متاسفانه آسیب دیدگی‌ام شیرینی آن اتفاق را کم کرد.
ملی‌پوش تیم سریک در واکنش به اینکه پس از پیروزی در بازی برگشت نیمه‌نهایی گریه کرد، گفت: آسیبم جدی است و از دست چپم زیاد کار نمی‌کشم. دفاع را تک دست انجام می‌دادم، پنجه نمی‌زدم و اصلا نمی‌توانستم دست چپم را بالا بیاورم. موقع توپ‌گیری هم درد داشتم. فشار زیادی روی ما بود و تا آخرین لحظه نمی‌دانستم توانایی ادامه مسابقه را دارم یا نه. یک بازیکن اصلی را از دست داده‌ بودیم و اگر من هم بازی نمی‌کردم به تیم فشار بیشتری وارد می‌شد. وقتی بردیم خسته بودم، درد داشتم و خوشحال هم بودم. به همین دلیل شروع به گریه کردم و اشک شوق ریختم.
او به حمایت سردار آزمون مالک باشگاه سریک از تیم والیبال زنان این باشگاه اشاره و بیان کرد: آقای آزمون حامی شش دانگ ماست. مادرشان هم روز بازی با سایپا در سالن بود. در بازی‌ها همراه ما می‌آید، تشویق‌مان می‌کند و مادرانه کنارمان است.
سلامت در مورد وضعیت داوری در مرحله نیمه‌نهایی لیگ گفت: امیدوارم در بازی سوم ویدئوچک داشته باشیم و داورانی که برایمان در نظر می‌گیرند منصفانه سوت بزنند. در هر بازی از سمت داور خیلی اذیت می‌شویم. در بازی برگشت با سایپا هم خیلی اذیت شدیم و داوری بیشتر انرژی ما را گرفت. با اینکه یکسری توپ‌ها مشخص بود اما ترجیح می‌دادند نبینند یا جور دیگری سوت بزنند.
انتهای  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.